torek, 13. julij 2010

Mesta na gričih

Ni si bilo težko predstavljati srednjeveške Italije in Toskane, kajti številna z obzidji obdana mesteca so ohranila svojo srednjeveško podobo vse do danes. In prav z njihovih obzidij so najlepše vidni okoliški grički, posejani z oljčnimi in sončničnimi nasadi, trtami, cerkvami in kamnitimi hišami.

Volterra





San Gimignano s svojimi impozantnimi stolpi, ki so vidni daleč naokrog






Siena, ki je potem, ko je doživela poraz v vojni s Firencami, obstala v času






In za konec še turistično oblegana Pisa in njen Campo dei Miracoli, kjer se nahaja znameniti viseči stolp



In če so se že vsi takole slikali, smo se morali pa še mi.


Tako, bodi dovolj Toskane zaenkrat. Slik in vtisov imam še miljon, ampak naj kaj ostane tudi skrito.

13 komentarjev:

  1. Vidim, da uživate. In jaz, ko jih gledam. Fotke so čarobne. Kar smeje se mi, ko jih gledam. In septembra se tudi jaz odpravljam s osrednjo Italijo. Sicer ne tako turistično, a vendar bom užila vsaj nekaj teh lepot. Vesela sem, da se javljaš, čeprav ste maksimalno aktivni.

    lp Rožica

    OdgovoriIzbriši
  2. Živjo, rožica. Me veseli, da ti slikice in opisi pričarajo nasmešek na obrazu. Sicer smo pa že doma v Ljubljani. Ampak se ne bi branila še kakega tedna med toskanskimi griči. :D

    Preživi lep dan.

    OdgovoriIzbriši
  3. dobro jutro
    super si opisala in narisala vaš dopust. ahh, ja...in res imam jesensko željo po Toskani.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tvoj motor ima ziher plac za sopotnico, ne de?

    Bom zelo pridna, lulat ne bom šla nič med potjo, pa še italijansko znam, mislim, tko ... zelo krilim z rokami. :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Prav z veseljem sem prebrala in pregledala tvoje popotniške zapise. Toscana je pustila krasen vtis, ampak pred toliko leti, da bo kmalu čas za ponoven obisk. K sreči se mi niso preveč sline pocedile - me prav tako čaka Italija, le malo južnije. ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. majcha: Hvala.

    U, pot na jug. Krasno. Naj vam bo lepo. :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepe fotke!
    Italija je zame najlepša dežela na svetu!
    Italijanščina pa najlepši jezik!

    http://www.youtube.com/watch?v=u42BC0pfuXs

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja, jaz tudi obožujem Italijo, Italijane, italijanščino, njihovo kulturo, nogomet, vse, vse.

    In Ligabue smo včasih poslušali do onemoglosti, posebej ko smo šli na tekme plavanja so se vrteli na ves glas v kombiju. Aaaa, so bli cajti ... :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Lepo...pol najbrž poznaš tudi De Gregorija...zame največji poet (poleg Luce Carbonija in Rina Gaetana) med it.glasbeniki:
    http://www.youtube.com/watch?v=lETVilXSfNY

    OdgovoriIzbriši
  10. Od Carbonija se splača nabavt The Best of.

    Meni je ql njihova stara pop glasba...ala Gino Paoli, Fred Bongusto,Battisti,...

    Noveješe glasba pa recimo Povia, Zero assoluto,Fabrizio Moro,...

    OdgovoriIzbriši
  11. ah lovely, i sat up on campo dei miracoli so many times... and i miss it.
    oh and i can see you know a great deal of italian pop music, i love this familiarity!
    ciao

    OdgovoriIzbriši
  12. la casita: Sono nata in Slovenia, vicino a Trieste in una zona bilingue. Quindi parlo l'Italiano e sono inamoratissima d'Italia. Mi piaciono molto le canzoni Italiane, sopretutto quelle un'po' piu' vecchie.

    Quest' estate siamo stati in vacanza in Toscana. E' stato bellissimo. La gente, i paesaggi ed il cibo sono indimenticabili. Mi piacerebbe ritornarci un giorno.

    OdgovoriIzbriši