petek, 16. julij 2010

Mesarski most


Ljubljana je bogatejša za nov most. Premišljeno postavljen, potreben. Po svoje lep, širok, ob straneh prosojen. Ampak meni bi bilo veliko ljubše, če bi urbanisti ohranili center Ljubljane v bolj klasičnem slogu. Mislim, da bi se most veliko lepše zlil z okolico, če bi bil bolj podoben ostalim Plečnikovim mojstrovinam tam okrog. Moje mnenje.


14 komentarjev:

  1. Tole steklo ob strani je srhljivo. Zadnjič sem stopla gor, pogledala dol v Ljubljanico in se mi je kr zvrtelo. Se rajši držim sredine mostu:) Anja

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je pa všeč takšen kot je. Včeraj sem se prvič sprehodila po njem. Če bi bil klasičen, bi se mi verjetno zdel kičast, ker je pač narejen v današnjem času. Steklo mi je všeč, sploh otrokom se zdi zanimivo hoditi nad reko. Včeraj je bilo na njem prav živahno. Seveda sem pa aberveznik na področju arhitekture:)

    OdgovoriIzbriši
  3. @Anja: Hehe, boš pa bolj sredinsko korakala.

    @martita: Tudi M je bila čisto navdušena nad tem, da se vidi spodaj reka. Jaz imam pa pomisleke v zvezi s tem, da bi center Ljubljane, ki je edini še kolikor toliko slogovno enoten, kmalu postal mešanica obdobij in stilov z vsako novo gradnjo. In tako počasi postal neprepoznaven.

    Imamo pa recimo znan kraški kamen, morda bi lahko tega kako inkomponirali v most. Ker tisto steklo ob strani pa zajle na ograji se nam trenutno zdijo kul, kaj pa čez petdeset let.

    Pa tudi jaz nimam pojma o arhitekturi. To je čisto naivno, laično razmišljanje. :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Novi most je res lep, je pa tudi nevaren. Klančine, ki so posatvljene diagonalno na stopnice, vnašajo popolno zmedo med mame s cekarji, mamice z vozički, kolesarje.... Celotna veriga nadzora projekta (beri zdrave pameti) je odpovedala.

    http://www.youtube.com/watch?v=oyNCJrr0k6g
    http://www.youtube.com/watch?v=TJwWbc2n8-o

    OdgovoriIzbriši
  5. Anonimni: Uf, kak kaos in precej nefunkcionalno deluje vse skupaj na teh posnetkih.

    Moj mož je pa recimo pripomnil, da zna tam na tistem steklu pošteno drset, ko pada dež ali pa po dežju.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja, vidim koliko kiksov je. Človek se mora samo malo poglobiti. Amapak namen je verjetno dosežen – končan je (še) en spomenik županu. Buuuuuuu

    OdgovoriIzbriši
  7. Men je načeloma všeč. Všeč mi je mešanje moderne arhitekture z staro, vendar na ne preveč vsiljiv način. Tisto z zapletenim dostopom za kolesaje je meni za Lj.razmere kar pametno. Na Tromostovju včasih kolesarji norijo huje, kot pred časom svtobusi čez most( sama sem tudi kolesar).
    Sem bila pa danes razočarana, ko sem videla da so po tujih vzorih začeli pripenjati žabice- ključavnice na most :(

    OdgovoriIzbriši
  8. ...s staro, vendar ne na preveč ...

    Ne sam da mi je vroče, kisam se!

    OdgovoriIzbriši
  9. @martita: Haha, spomenik županu, ja, ta je dobra.

    @Tina: Ključavnice na most? E svašta.

    OdgovoriIzbriši
  10. Fajn se trese, ko skočiš. To sem prvo preveril. Frend si je porezal nogo ob tiste 'železne nalepke' na mostu.
    Zanimivo bo videt (kot si propomnila) kako se bo most obdržal v bolj ekstremnih vrem.pogojih in vandalizmu.
    Najbolj mi je všeč širina mostu, pogled na Ljubljanico v vse smeri.

    OdgovoriIzbriši
  11. smoger: Porezal? Hudiča ...

    Razgled je pa resnično lep, se strinjam.

    OdgovoriIzbriši
  12. Sandra, nisi edina neuko skeptična do te težko razumljive krasote. Jaz ga v živo še nisem videl, a bom to storil ASAP, ker sem s (posredno) videnim in slišanim že jako nakurjen.

    Tvoj mož je preudaren možakar in postavi umestno vprašanje, ki pa seveda ne dosega izjemne ravni izjemne avtorske ideje, ki je s svojo odličnostjo sposobna premagati tudi razum.

    Bimbo

    OdgovoriIzbriši
  13. Bimbo, še enkrat naj povem, da sem te strašno vesela in da pogrešam tvoje zapise.

    Ja, tale most stoji z vsemi napakami vred in čas bo pokazal, kako zgrešen oziroma dobro zasnovan je. Sem pa včeraj videla, da je strašno oblegan, zelo prometen ... skratka živi.

    OdgovoriIzbriši
  14. Sandra, šel, pogledal, si mislil svoje in nekaj tudi napisal. Ker je precej dolgo, je na voljo tukaj: http://bimbo.blog.siol.net/2010/08/07/mesarski-most/

    LP, Bimbo :-)

    OdgovoriIzbriši