ponedeljek, 19. julij 2010

Kopičenje

...




Danes so moji možgani na off.

7 komentarjev:

  1. uh a prideš čez ene 14 dni čez cesto še k men kopičit stvari? selitve so muka :(

    OdgovoriIzbriši
  2. Kaj, selite se? Želim ti mirne živce, če je to res...

    OdgovoriIzbriši
  3. @Katarina, tvoja selitev b mi bila v veliko veselje. Že ves večer čekiram dotične spletne strani in vzdihujem. Časa imam do sredine avgusta, da vsaj poskusim s testi.

    Fajn pakiri. :D

    @Jozica: Ne, mi se nikamor ne selimo. Katarina se. Meni se samo nabirajo kupčki, ker sem lenčina, hehe.

    OdgovoriIzbriši
  4. Pa sem (spet) prehitro sklepala na podlagi premalo besed. Sori. No, sej ob teh vročih dnevih vsi kopičimo. Odlagamo za tiste dni, ko bo slabo vreme. Tako da lep pozdrav, lenčina lenčini :P

    OdgovoriIzbriši
  5. ojoj sandra, tkole sem te zrajcala s tem? pol ti rajši ne pokažem kako stanovanje sem si našla za relativno sitne pare :)

    OdgovoriIzbriši
  6. @Jozica, danes se počutim že malo bolj delovno, zato bom premaknila kupčke oblačil bliže omari. :D

    @Katarina: A rešiš še teste namesto mene? In ja, dej, rajcaj nas malo s kako fotko luksuznega neslovenskega stanovanja.

    OdgovoriIzbriši
  7. hehehehe sandra, testov glih ne bi šla reševat, ok angleščino bi se še dalo zmenit, ostalo bi blo pa verjetno bolj klavrno :)

    in extra rajcih slike so na poti :)

    OdgovoriIzbriši