torek, 27. julij 2010

Ko bom velika

Ko bom velika, bom imela tudi jaz tak lep vrt.








In še paradižnički, ki sem jih podarila moji mami ... Zdaj nam je že povsem jasno, da niso češnjevci, temveč neka druga sorta. Nič hudega.

11 komentarjev:

  1. Zanimivo, mene pa noben vrt nič ne fascinira. Sem bila v nedeljo na obisku pri mami, ki tudi tako uživa na svojem vrtu, mene pa sploh ni ganilo. Ji kar ni šlo v glavo.
    Hči pri očetu tudi z veseljem goji svoj pridelek, jaz sem pa zgleda ena čudna
    kreatura.(: Je vsaj bolj pestro, če smo si različni, a ne ?

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi meni so tako zelo všeč vrtovi, vrtički, gredice - prav moja šibka točka so. Kako lepo znajo nekateri ljudje skrbeti zanje. Jaz pa sem zgleda en velik antitalent :)

    Zato pa toliko bolj občudujem in cenim druge, ker se mi zdi zelo zahtevno delo.

    OdgovoriIzbriši
  3. @kaja: Mene vrtovi tudi dolgo niso ganili. Zdaj pa očitno že prihajam v vrtičkasta leta, zato jih občudujem. :D

    @Škorčica: Res, eni imajo tako lepe vrtove, da bi jih lahko ves dan gledal in še se ne bi naveličal. Verjetno res zahtevajo veliko dela in ljubezni.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lep vrt :) Meni tudi z leti postaja vedno bolj všeč pobrat svoj pridelek, pa čeprav na taščinem vrtu :)
    A prav razumem, da "moje" češnjice niso "češnjice"? Šment.. ne bi smelo prit do zamenjave, saj sem vse lončke pocahnila :( Sori. Pri tašči na vrtu je vse pomešano, tako da še preverit ne morem, kaj je kaj. Na balkonu pa letos razen zelenja ni nič :( ne paradižnikov, ne feferončkov :( Še dobro, da sem večino sadik nesla tašči in bo tam obilna letina.

    OdgovoriIzbriši
  5. Sonja, oprosti, mislila sem tiste moje sadikce, tiste rojevajo sadove na primorskem soncu pri moji mami.

    Kar si mi dala ti, rumeno cvete na mojem balkonu, plodov pa nič. Ne moji, ne tvoji. Ne vem, nekaj jim ne štima. Po moje imajo premalo svetlobe. Edino feferončki imajo dva sadova. No, ja bom vsaj vedela za naslednje leto, da balkon vseeno ni vrt in se bom bolj držala zelišč in začimb. :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Uhh, Ok pol :) Jah, ko sem malo guglala, sem ugotovila, da je vzreja paradižnikov cela znanost :) Za letos imam že kar lep spisek napak, ki sem jih storila, tako da se niti ne jezim preveč :) Delam pa sproti plane, kako bom prihodnje leto bolj uspešna.
    Berivka mi je dobro delala tudi na balkonu, pa rukola tudi raste. Bazilika sploh, pa drobnjak in sivka. Origano pa sem prinesla domov z nekimi nadležnimi mušicami vred in so mi tisto leto vse požrle na balkonu, tudi jagode :(
    Saj zelišča so fajn, ampak tudi kaj drugega je fajn :) sploh če vzameš vse skupaj kot zabavo in sprostitev (s tihim upanjem na pridelek).

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja, te bolj drobne stvari krasno uspevajo na balkonu, tako da bodo pri nas domovale tudi naslednje leto. Paradižniki pa najbrž ne več, hehe.

    OdgovoriIzbriši
  8. O, tud jz ga bom mela, ko bom velka. In tud mene z leti vedno bolj vleče med zelenje, med rožice in solatko. In pridno se učim nasvetov od mame... In če nekaj verjameš, se bo tudi uresničilo. Tak da, Sandra, najin čas vrtnarjenja še pride :)

    OdgovoriIzbriši
  9. rozica, sam še vrt si morava umislite, ane. LOL

    OdgovoriIzbriši
  10. No jaz pa nisem ravno sanjala o takem vrtu, a so me pol leta nazaj kar vrgli v vodo.
    Tako da, če želiš, na Gorenjskem ti z veseljem odstopim par gredic :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Špela, če bi bla Gorenjska malce bliže, bi te prijela za besedo. :D

    OdgovoriIzbriši