četrtek, 22. julij 2010

Kikla

V tole blago sem se zaljubila na prvi pogled. Ampak vseeno nisem bila povsem prepričana, ali bo pravšnje za žensko krilo.


Tada ... moje novo krilo. Kaj pravite?


Poleg tega blaga sem kupila še eno, malo bolj resno. Ampak tisto še čaka, oprano in zloženo v omari.

24 komentarjev:

  1. O hudo. Super zgleda. Kje si kupila blago? Pa kroj?

    Bodi lepo, Tanja

    OdgovoriIzbriši
  2. Tanja: Hvala. Blago sem kupila v Metri pri hotelu Lev, kroj je pa izmišljen, oziroma od H&M-ja. Eno krilo iz H&M sem dala na blago in odstrigla. S kroji se ne razumem najbolje. :D

    OdgovoriIzbriši
  3. jao...a če ti mere sporočim po mejlu, bi ti men zašila eno tako kiklo? :)

    OdgovoriIzbriši
  4. aja, pa še to...ful občudujem tebe in tvoje blog frendice, ki ustvarjate s svojimi rokami..fajne ste :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Blago je noro dobro in sem ga takoj opazila, ko so ga dobili v meni najbližji trgovinici.
    Na tebi krilo super zgleda.
    Hmm.. kako si pa pas naredila, če zadrgic še nisi delala??? Al si jih zdaj že osvojila?

    OdgovoriIzbriši
  6. ooo, lepo. sem videla podobno blago, zeleno, v tisti trgovini z blagom na rudniku.
    uršula

    OdgovoriIzbriši
  7. @M&M: Joj, mislim, da bo odgovor nikalen. Sej jaz sem tak človek, da nobenemu ne znam rečt ne, ampak se bojim, da ta pristop ne bo dober v primeru šivanja.

    V H&M majo ziher še ful lušnih kiklc. LOL

    @Sonja: A veš, da zadrg še vedno ne znam všiti. Originalno krilo je imelo kar špagico zgoraj, ampak jaz ne znam narediti niti loknje za gumbe, da bi skozi povlekla špago, zato sem dala zgoraj kar elastiko. Nisem dosti nabrala, ker je že krilo tako, da se čisto prilega telesu, pa zelo nizek pas ima.

    OdgovoriIzbriši
  8. @Uršula: U, zelena bi znala biti tudi fajn ...

    @Sonja: :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Super je!!!

    Ko boš začela še za tvoje bralce bloga šivat, se bom ziher prijavila. :-)

    OdgovoriIzbriši
  10. Hahahaaha, jaz sem tudi kupila eno tako, ampak - oranžno! Sam ta hip nimam kje šivat.

    OdgovoriIzbriši
  11. Pa fajn krilo ti je ratalo, sem pozabila, da mi ne bereš misli ;)

    OdgovoriIzbriši
  12. @Techka: Hvala. :D

    @K: Pa to ne moreš, da verjameš. A smo vse gledale to isto blago, al kaj. LOL

    Naj kej lepega rata.

    OdgovoriIzbriši
  13. Lepe noge, lepa kikla!

    OdgovoriIzbriši
  14. Luštna kiklca je ratala. Paše ti.

    OdgovoriIzbriši
  15. @scrklanka: Noge ko noge, na kiklo sem pa vsa ponosna.

    @Andreja: Zelo ponosno jo nosim. :D

    OdgovoriIzbriši
  16. SUPER KRILO RES... Čestitam-...

    OdgovoriIzbriši
  17. Anonimni: Hvala lepa. Tudi meni je všeč. :D

    OdgovoriIzbriši
  18. Madonca, ti si pa čist not padla s tem šivanjem.:) Jaz sem pred leti ogromno šivala, potem je pa narejena roba tako poceni ratala, da sem samo še sem in tja zašila kaj za dušo.

    OdgovoriIzbriši
  19. kaja, jaz bi samo še šivala, a kaj, ko je še toliko drugih obveznosti. :D

    OdgovoriIzbriši
  20. Čudovito krilo - nadvse super kroj in blago je taka poletna pravljica, da je ne moreš spraviti v obliko besed ...

    Ko sem krilo zagledala bi prisegla, da si stara šiviljska mačka - ko pa sedaj berem komentarje, se ti pa še enkrat bolj priklanjam za izvdebo :o)))

    Odmevčica

    OdgovoriIzbriši
  21. U, zdej sem pa zrasla za en meter. Hvala lepa, odmevčica. :D

    OdgovoriIzbriši