četrtek, 10. junij 2010

SP v nogometu 2010


Vas že kaj daje nogometna mrzlica? Jaz sem že pošteno živčna. Razpored tekem visi na vidnem mestu, nohtov nisem grizla že zelo dolgo, tako da so pripravljeni ... Ja, kaj naj še rečem? DAJMO NAŠI!! KDOR NE SKAČE, NI SLOVEN'C, HEJ, HEJ, HEJ ...

Pobiram stave. Jaz pravim, da gremo naprej mi in Angleži. Kdo da več.

15 komentarjev:

  1. Na SP pa še sama rada pogledam kakšno tekmo. Tvojo napoved prec podpišem. ;)
    Med koledarčki je pa tole genialna reč: http://www.marca.com/deporte/futbol/mundial/sudafrica-2010/calendario-english.html

    OdgovoriIzbriši
  2. majcha: Bi blo fajn, če bi naša reprezentanca prišla še kak krog naprej, a ne. Tale link je pa super, hvala. :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz sem že preizkusila dres (tekla v njem po Rožniku), moram rečt, da mi je bilo kar malo vroče :) Stavla pa še ne bom, ker že tako dolgo nisem spremljala nogometa in nimam priljubljene države. Aja mogoče Brazilce, ki imajo najlepše drese:))))

    OdgovoriIzbriši
  4. Uf, mene pa tale fuzbal čist nič ne zanima.(:
    Dajte mi razložit kaj je tko zanimivega, če se 2x11 mladcev podi za žogo po travci ?:)

    OdgovoriIzbriši
  5. @kaja: vsaj mladci, če nič drugega. ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. @Tina: U, to pa ni fajn. Upam, da imajo fantje v JAR majice boljše kvalitete, da ne bojo rekli, dresi so krivi ... :D

    @kaja: Hjoj, večno vprašanje tistih, ki nogometa ne spremljajo, hehe. A veš, to je pomoje tako kot z vsako drugo stvarjo, ene potegne, druge pač ne. Nogomet lahko gledaš zgolj kot igro, kjer se moštvo podi za žogo (zakaj ne bi dali vsakemu svoje?), ali pa ga poznaš tudi preko pravil, treningov, zdrah, tekem (moj oče je pač nogometni trener). Če ga gledaš na drugi način je zanimiv, sicer pa nič posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  7. Najverjetneje si bom ogledal le 2-3 tekme. Finale 100%. Za ostalo pa nimam volje niti časa. Jaz čakam ta drugo SP ...v Turčiji...košarka.

    OdgovoriIzbriši
  8. Fantje imajo natanko enake drese, te iz plastenk. Sej niso resnično tko vroči, sam hladijo ne;)!

    OdgovoriIzbriši
  9. @smoger: Košarko sem spremljala v zlatih letih Olimpije, Evroligo. Predvsem zaradi nekega G. M. :D

    @Tina: Hm ... Not good.

    OdgovoriIzbriši
  10. Kaja,
    to, da se 2x11 mladcev podi za žogo po travci je nekaj čudovitega. Za ženske oči, mislim.
    Prav tako kot, če se recimo 2 postavna mladca podita ta eno samo teniško žogico.
    Ali pa 1 sam samcat lepo grajen mladec lahkotno teka po zelenih livadah.
    Ali pa en neobrit kavbojc preganja krave po preriji.
    Ali pa en (lahko tudi več, ni škode) ošmiran mehankar leze izpod avta zgoraj brez.
    Ali pa en matematik, že rahlo siv, z očali, rešuje zapleten matematični problem.
    Še celo morje jih je.
    Je fajn.

    OdgovoriIzbriši
  11. Ha,ha,Nika, si mi jih pa natrosila.
    Vse razen prve alineje je res užitek gledat.
    Teh 22 se pa skoz brca, pa spotika, pa pošiljajo se nekam.... OK, ni panike, tudi jaz bom pogledala kakšno tekmo tja proti finalu, ko bo res kvalitetna igra.
    Istanbula pa ne bom spustila. Košarko pa res z užitkom spremljam.

    OdgovoriIzbriši
  12. Ja pa res. Moški so fajn. :-)

    OdgovoriIzbriši
  13. Hm, ja, moški so fajn ... to podpišem. In poseben užitek je gledati mišice na delu, tud to je res in včasih pozabim zapreti usta, priznam ... Ampak fuzbal me pa ne potegne, pa če me še tolk prepričujejo. Res ne. Ah jg, za vsako traparijo pa tud ne morem bit takoj za ...
    Aja - mehankar me tud ne gane, od žogastih športov pa z veseljem pasem oči na postavnih odbojkarjih ... :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Tud jz jih rada gledam, 22 na zelenicah, + 2 malo starejša ob robu in njune izbruhe. Poleg tega bo to nekaj časa bogata tema pogovorov malodane povsod. In ker je moj včasih kar presenetljivo dobro seznanjen z vsemi zgodbami in zgodbicami iz ozadja fuzbala, mi je postal le ta, po mnogih študentskih večerih v fuzbalerski družbi sošolcev, zanimiv tudi zdaj. Sploh če se najde kak fejst. Vedno si najdem nekje na začetku izbranca in potem navijam zanj, za njegvo ekipo. In dragi mi kupi njegovo majco. Oz. majco z njegovim priimkom. Prejšnje prvenstvo mi je bil Baroš "the one", letos... kdo ve. Še ne poznam kandidatov. Kak predlog, Sandra?

    OdgovoriIzbriši
  15. Se mi zdi, da ljubitelji nečesa zelo težko razložijo, kaj jim je pri neki stvari tako zelo všeč. Podobno je z branjem knjig. Kako bo nekdo, ki prebere tri knjige na mesec, razložil nekomu, ki ni prebral niti vrstice od osnovne šole dalje, zakaj je lepo brati? Ni šans, da ga bo drugi razumel. In zakaj tudi bi ... sploh ni treba.

    Nogometa ne gledam zaradi kupa mišic, ki dirja po zelenih poljanah. In ne bi vedela, kdo bo letos ''in'' (sori, rozica).

    OdgovoriIzbriši