petek, 25. junij 2010

Sovica


Naši spodnji sosedi se selijo. Na svoje. Samo še prepleskajo in ... adijo. Manca je jokala. Soseda ni mogla verjeti. Jah, imamo zelo občutljivega otroka.

Zanimivo, od kar živim v mestu sem spoznala in izgubila že toliko krasnih ljudi. In čeprav sem zelo vesela za vsak trenutek, ki sem ga lahko preživela v njihovi družbi, sem tudi neizmerno žalostna, kadar kdo pove, da se poslavlja - da se seli drugam. Ampak tako je življenje v mestu. Včasih me spominja na železniško postajo; križajo se ljudje, usode, trenutki. Danes tako zelo živi, jutri jih več ni. Ni kaj, tudi to je del mestnega življenja.

Ker smo se z našimi spodnjimi sosedi, ki imajo prav tako tri falote, krasno razumeli, se veliko družili in ker so stojično prenašali naše razgrajanje ter ropotanje, smo jim namenili slikanico in tole sovico. V spomin na zgornje sosede iz Šiške.


12 komentarjev:

  1. po malem premoru (dopust) sem nazaj....

    super sovica in popolnoma razumem manco, jst se vedno jokam k dež kadar mi super ljudje grejo, že zadnji dan dopusta je bil grozen, ker vem, da mojih najljubših par mesecev spet ne bom videla :(

    OdgovoriIzbriši
  2. Luštna sovica in prav lepo paše v otroško naročje.

    OdgovoriIzbriši
  3. Oh, oh, a jo smeva z našo usekanko na sove malo pokopirat? Šivalc spet čaka na vikend akcijo (upam, da zaradi moje prevajalske akcije ne bo tulil od osamljenosti).

    OdgovoriIzbriši
  4. Katarina se je vrnila s Portugalske? Kako je bilo?

    Sonja, hvala.

    K, seveda smeš kopirat, sej sem tudi jaz, hehe.

    http://mikodesign.blogspot.com/2009/11/owlsowlsowls.html

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasna je. In super darilo.

    A lose tudi delaš? :-))))

    OdgovoriIzbriši
  6. alcessa, lose zaenkrat samo opazujem, morda jih kdaj tudi upodobim s pomočjo blaga in sukanca. A ti bi takega za na steno? (evil)

    OdgovoriIzbriši
  7. Za na glavo... da se malce pretvarjam, da sem nekdo čisto drug LOL

    OdgovoriIzbriši
  8. sandra...ooooh hočem nazaj :( suuuuuuuuuuuuper je!! zdej depresijo zganjam še en mesec v lj, pol pa spet novim zmagam naproti :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Palačinkine torte pa že dolgo nisem delala, sploh se mi pa ni sanjalo da obstaja slikanica s takim naslovom:)
    Lušna sova z lubenicami (kje si pa te našla)?


    Komi čakam jutrišno fotografijo s torto:))))

    OdgovoriIzbriši
  10. @Katarina: Kako je pa to lepo slišat. Meni je vedno najlepše opazovati ljudi, ko pridejo z dopusta in so polni elana in sonca. Krasno.

    @Tina: Ta slikanica je zakon. Probite si jo sposodit v knjižnici, zelo je duhovita in domiselna.

    Gumbke v obliki lubenice sem našla v Antusu (če se ne motim) ali pa v Prometeju. Tu nekje.

    Čakaš torto? Čez en teden, čez en teden, hehe. Sej pridete.

    OdgovoriIzbriši
  11. Prekrasno darilo, sovica je cartika na kvadrat :-)

    OdgovoriIzbriši
  12. hali, hvala. Slikanice so večne, nekaj unikatnega pa mora biti zraven, hehe.

    OdgovoriIzbriši