ponedeljek, 28. junij 2010

Skozi okno

Ena bolj kočljivih reči, ki se ti primerijo, če živiš v blokovskem naselju, je ta, da ti sosedje špegajo naravnost v spalnico, WC, kuhinjo ali dnevno sobo. In sploh ne namenoma. Naši bloki so namreč postavljeni tako, da sosed sosedu gleda v krožnik.

Ko smo se vselili, sva z možem že prvi večer iz kuhinje gledala priletno sosedo, ki se je preoblačila v svoji spalnici. Lepo počasi se je slekla do golega in se preoblekla v pižamo. Midva sva ostrmela. Kaj takega se ne zgodi vsak dan.

Zdaj živimo v teh blokih že tri leta. V tem času smo videli sosede v gatah, modrcih, s prstom v nosu in še in še. Ampak, ker je trenutno poletje in lepo vreme, prednjači striženje nohtov na balkonu. Ck ... ck ... ck ... Malo zoprno je, če to sosed počne ravno takrat, ko ti kosiš, ali pa takrat, ko se nahajaš pod njegovim balkonom.

13 komentarjev:

  1. He he he Sandra...
    Pa kje si našla ravno striženje nohtov ?
    Sigurno so bolj zanimive stvari za videt...

    OdgovoriIzbriši
  2. Tjažko, striženje nohtov ni zanimiva stvar, temveč nagnusna. Posebej takrat, ko ješ kosilo pa ti ''opilki'' padajo mimo okna. Bruh, bruh. :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Da se malo pohecam na tuj račun:

    dokler ti ne pade v juho ("opilek" namreč), je še vse ok :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaz imam to srečo, da mi v četrtem štuku nihče ne gleda not, gledam pa jaz Guštiju direkt v kuhinjo,dnevno sobo in na vrt. So tko lušna familija.
    Imam pa nad sabo obupne sosede, ki imajo 2 psa in stalno stresajo tepihe preko balkona, pa preko oken, skratka dlak kolikor hočeš.... grrrrrrr

    OdgovoriIzbriši
  5. @Škorčica: Hehe, to še nismo doživeli, hvala bogu.

    @kaja: Tisti, ki živimo v bloku, bi pomoje lahko izdali kake spomine ali kaj podobnega z vsemi peripetijami. To bi bil best seller. :D

    OdgovoriIzbriši
  6. uh trenutno sicer nimam nobenega nasproti...tako da ni posebnih razgledov... sem pa imela v belgiji čez cesto en par k ni verjel v zavese in imel precej razburljivo spolno življenje :D peep show parkrat na dan :D zabavno :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Katarina: Morda je par užival v tem, da so ga sosedje opazovali. Zakaj nimamo mi takih sosedov, hehe.

    OdgovoriIzbriši
  8. heh,možno, sicer pa, sej je zanimivo privč pa drugič, pol ti pa začne samo presedat, da o malih zadregah k poskušaš obiskom dopovedat da sej je res lepo in toplo vreme, ampak na teraso pa vseen ne gremo :D sploh ne govorim

    OdgovoriIzbriši
  9. ko sem jaz stanovala v bloku, sem bila še otrok in bi mi bilo verjetno silno zanimivo gledat v druga stanovanja, so bili naši bloki postavljeni tako, da smo gledali na park, smrk, smrk :))))

    OdgovoriIzbriši
  10. S sestro sva včasih stanovali v terasastih blokih, brez zaves. Nasproti je živel sosed, ki se je praktično preselil na balkon in cele dneve strmel v najino stanovanje - pa se ni nič takega dogajalo... :) Če celo življenje živiš v blokih, ti postane vseeno, kakšen hodiš okrog po stanovanju, pa tudi ne opaziš, kaj se dogaja v drugih. Dokler seveda nimaš takih razgledov kot Katarina v Belgiji... :)))

    OdgovoriIzbriši
  11. @Katarina: Uh, na to pa nisem pomislila, da obiskov še ven ne moreš peljat. Zoprna reč, hehe.

    @petrovka: Pogled na park ima spet druge zgodbe, vsaj pravijo tako. Nekateri ljudje sploh nočejo biti zraven parka ali igrišča, ker ne prenesejo otroškega vreščanja. :D

    @Petra: Res se navadiš. In če povem po pravici smo tudi mi eni od unih čudakov, ki nimamo zaves in se sprehajamo po stanovanju v gatah. Jaz namreč ne prenesem zaves, kjer se nabirajo tone prahu. Imamo rolete, ki so navadno vedno spuščene in ravno toliko zaprte/odprte, da nihče ne vidi not. Vsaj mislim, da ne. :D

    OdgovoriIzbriši
  12. Saj ni samo v blokih tako. Živim v vrstni hišici, a vrste hišic so dokaj skupaj, tako, da je morda vmes 10 metrov na pol razdeljene zelene površine - atrijski vrtički. Ograje so visoke 180 cm, tako, da v višini vrta imaš nekaj zasebnosti, a te zato iz prvega nadstropja veselo opazujejo.
    Jaz rada živim udobno in cenim drobne užitke. Zato si privoščim tudi poležavanje v kopalkah na vrtu, a glej ga zlomka, kako je sosed takoj nalepljen za zgornje okno. Mislim...., ko bi imel vsaj kaj videti. Njegova žena je prav čedna.
    Saj sem mu zagrenila življenje. Posadila sem en hitrorastoči hibiskus in sedaj mu rastlinje zapira pogled.
    Jaz k njim sploh ne gledam, razen ko so na dopustu, da ne bi kdo kaj vlomil. Pred teraso imam pa vrtnico vzpenjalko in si tam mirno lakiram nohte, he, he....nikomur ne letijo v juho.
    Je pa hec, pri moji mami imamo pa sosede, ki so ravno tako v vrstni hiši, dokaj blizu, ki pa nikakor ne obesijo zaves. Nekam po skandinavsko hočejo biti na razstavi. A veš, da gre meni na živce, ker vidim v stanovanje tudi, če nočem. Ja saj vem, da je nekatarim tako všeč in so radi povezani z vrtom, imajo radi več svetlobe in tako naprej...
    A je tako, da vsega pa res nočem videti, niti po nesreči.
    Je pa tudi res, da se sčasoma navadiš na take reči. Itak ne moreš nič.
    Jaz pa imam zavese in to svetle, prosojne in nikakor ne prozorne. In luč prižgem v glavnem, ko zaroletam.
    V hiši in tudi sicer imam zelo rada zasebnost.
    Moj bivši mož je še pred poroko/dobrih dvajset let nazaj/ živel v bloku. Tam po zraku niso leteli samo nohti in prah, enkrat je priletelo kar kolo in nekaj kovčkov s prtljago. Sem imela občutek, da so nekoga neprostovoljno izselili....
    Vse se zgodi, ko je veliko ljudi na kupu :-)

    lp
    Nevenka

    Kaj nisi več na blogosu?

    OdgovoriIzbriši
  13. O, živjo, Nevenka. Lepo te je spet slišati. Tole s sosedi je res zabavno (ali pa moreče, kakor kdaj). Kaj čmo, veliko nas je, pa je treba malo potrpet, hehe.

    Ej, na blogosu nisem več, ker sem iznenada začutila potrebo po selektivni zasebnosti (al kako naj temu rečem). Tam sem bila stalno na udaru, jaz pa nisem take sorte bloger, ki piše zato, da premleva aktualne, novinarske teme. Seveda imam svoje mnenje o zadevah, ki se dogajajo okrog nas, ampak način, kako se te lotijo bralci, ki drugače razmišljajo kot ti, je absurden. Zato sem se odločila za selitev. Tukaj je veliko več miru in tudi tu se oglasijo ljudje, ki drugače mislijo, kar je krasno, ampak so veliko bolj vljudni in argumentirami, kar je sploh super.

    Lep dan ti želim, Nevenka. Oglasi se še kdaj.

    OdgovoriIzbriši