ponedeljek, 14. junij 2010

Samozavest na kvadrat

Vam manjka samozavesti? Tej deklici gotovo ne, hehe.



Lep začetek tedna vam želim.

5 komentarjev:

  1. Tole sem pa videla par dni nazaj. Punca je res faca.

    Jaz se bom pa uštulila - če lahko:) - , da fehtam za kakšen glas za fotko moje najstnice.
    Ji je res dobro uspela, samo še glasovalce rabi.(:

    http://jazsem.nikonsvet.si/gallery/47/item/9593/moker.html


    Hvala, pa brez zamere.

    OdgovoriIzbriši
  2. kaja: Z veseljem, ampak kako pa ji je ime, koga je treba glasovati?

    OdgovoriIzbriši
  3. aja, aja, sej se odpre, sori. Sem oddala glas. Zelo lepa fotografija.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hihi, moraš imeti res polne baterije po kakšni taki jutranji seansi pred ogledalom :)

    OdgovoriIzbriši
  5. majcha: Misliš, da bi me tudi tako fajn zgledale, če bi skakale po umivalniku in kričale, kako smo super? (retorično vprašanje) :D

    OdgovoriIzbriši