torek, 29. junij 2010

Recikliranje


Ko smo praznovali Živin rojstni dan, je tašča pogrnila mizo z zelo lepim prtom. Takim z drobnimi zelenimi cvetlicami. Malo kasneje smo ugotovili, da to sploh ni prt, ampak rjuha. In ker pri tašči enojnih rjuh nihče več ne potrebuje, saj so se uporabniki le-teh odselili ali pa prihajajo domov samo še za konec tedna, sem rjuho-prt podedovala jaz. V šiviljske namene. V bistvu bi temu lahko rekli reciklaža.



Iz rjuhe je tako nastala majčka zame in oblekica za Manco. Nekaj blaga je še ostalo, tako da bo tudi tretja dama v družini dobila svoj kos zeleno rožnega oblačila. Takoj ko bom spet našla čas za šivanje.


Mančina oblekica je bila bolj poskusno šivanje za tapravo oblekico iz nekega drugega blaga. Ampak to še pride. Zadeva je sila preprosta. Kroj sem si kar izmislila (no, malo sem poškilila semle) in ... sploh ni švoh.

Šivanje je zakon!

15 komentarjev:

  1. kdaj potem lahko pridem da naročim kej? iz dneva v dan bolj prepričuješ, da ti gre odlično!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Sandra, super ideja in izvedba. Tudi kakšna velika punca bi imela tako oblekico ali pa vsaj majčko ;-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ojej, ojej, kam smo prišli :-))) Še malo, pa se ti nihče ne bo upal približati, iz strahu, da ga ne slečeš in si iz oblačil sešiješ kaj novega LOL ...

    (ful lepa oblekca!)

    OdgovoriIzbriši
  4. Super zgleda!

    Sem pa dobila preblisk iz Moje pesmi moje sanje ;)

    http://www.salzburg.info/static/cms/salzburginfo/bdb01_kunst_kultur/0103_som_002.jpg

    OdgovoriIzbriši
  5. Res te je začara tale mašina. Super prt (rjuha) in super izvedba oblekice!!!

    Aja, paranje je velika faza v šivanju, če še nisi nič parala pol zamujaš velik del šiviljske kilometrine:)))

    OdgovoriIzbriši
  6. Tina, in jaz sem mislila, da se paranje dogaja samo meni ... thx. :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. @Alcessa: Ufff, tista je najboša, ko zašiješ skupaj nekaj povsem narobe. Pol pa pol ure paraš pa zašiješ še enkrat, popolnoma enko! Takrat je navadno ura tri ponoči in gledaš sam na en uč in je res bolje it spat:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Tina: :-))) Pred kratkim sem šivala torbico po navodilih z nekega bloga (absolutno easy reversible shoulder bag), pa sem skoraj pri vsakem koraku naredila absolutno neumno napako... Kaj je bilo to rezanja, paranja, praskanja po glavi za nekaj tako preprostega... Jao.

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala lepa, drage bralke, paše slišate pohvalne besede. :D

    Ampak bolje da se mi ne pokažete pred oči ali da me ne vabite na obisk, ker bom ziher tudi pri vas našla kaj, česar ne potrebujete več, in tisto razrezala in na novo zašila. Khm, pa še parkrat parala vmes, hehe.

    OdgovoriIzbriši
  10. Šment, moram vprašat taščo, če ima ona tudi kake stare rjuhe viška :) Jaz sem doma mami, ko sem se učila šivat pri 15ih, zaplenila stare grobe bombažne rjuhe.. ful so bile dobre za hlače na naramnice :))))))
    Tebi pa tole šivanje res laufa, zakon majčka in oblekica sta. Pa model tudi :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Sonja, očitno smo na začetku vsi v fazi iskanja starega blaga. Najbrž zato, ker si ne zaupamo dovolj, da bi strigli lepo novo blago. Še malo kilometrine pa bo.

    Hvala.

    OdgovoriIzbriši
  12. Super, well done!
    and she's so funny :D

    OdgovoriIzbriši
  13. la casita: Thank you very much. I just started to sew, so it feels good to hear positive comments. Have a really nice day. :D

    OdgovoriIzbriši
  14. Ooo kako lepa oblekica. Čisto sem navdušena...:) Bravo!!

    lp.ana

    OdgovoriIzbriši
  15. ana: Hvala. Upam, da mi bodo tudi zimski plašči šli od rok, hehe.

    OdgovoriIzbriši