sreda, 30. junij 2010

Prvi paradižnički

Čas paradižnikov se približuje. Na trgu jih nekateri kmetje že prodajajo, čeprav nimajo še tistega pravega ostrega okusa. Moji paradižnički na balkonu rumeno cvetijo in zelo lepo napredujejo.


Ampak nekatere rastlinice, ki sem jih pred nedavnim oddala resničnim in blogerskim prijateljem, že rojevajo prve sadove. Ti na spodnji sliki so Natašini, ki fantastično uspevajo na enem izmed domžalskih balkonov.


Vidite, paradižnički moji, kako lepo rastejo vaši bratje in sestre. Upam, da boste tudi vi kmalu pokazali, kaj znate, da bo mami še bolj ponosna.

2 komentarja:

  1. Fouš za tele paradižničke.. mojih še ni videt, pa upam, da bodo :) In pri tebi tudi :)
    Na vrtu že lepo odganjajo, ampak tisti so bili prej posejani.

    OdgovoriIzbriši
  2. Sonja, jaz tudi. Je pa noro videti, kako raste nekaj, kar si posejal še kot seme.

    OdgovoriIzbriši