sobota, 12. junij 2010

Omleta s cuketami

V eni od prejšnjih objav sem dobila ogromno namigov za kulinarične podvige z bučkami. Nekaj sem jih že pripravila, druge še bom. Obsežno poročilo sledi.


Sem pa zadnjič zasledila zanimiv recept za omleto z bučkami. Razžvrkljate 5 jajčk, jim dodate malo mleka, ribanega sira in solite. Mešanico vlijete v ogreto ponev z olivnim oljem. Ko se spodnja plast že malce zapeče, na vrh omlete položite na rezine narezane bučke. Nekaj časa še cvrete na tej strani, nato pa s pomočjo krožnika omleto obrnete in spečete še na drugi strani.
 
Preprosto, lepo in zelo okusno.


P.S. Danes zjutraj sem na tržnici kupila jurčke. Mmm, kar ne morem se odločiti, kaj naj iz njih pripravim, reči z gobami so namreč vse tako zelo dobre. Mljask, mljask.

2 komentarja:

  1. upam, da ste že pojedli jurčke od sobote :)
    za naslednjič, ko se boš spraševala kako z njimi, ti pa tole priporočam: http://www.gurman.eu/recepti.php?S=6&Article=1224

    Meni osebno so gobe najboljše takšne, da se jih čim manj meša z drugimi rečmi, da imajo še vedno tisti pravi okus. okus po gobi.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hehe, pojedli, pojedli, v gobovi juhi.

    Hvala za tole povezavo. Super je videti. Zdaj ko bomo kej na žaru delali, bomo gotovo vrgli gor še jurčke. Nisem še nikoli poskusila.

    OdgovoriIzbriši