nedelja, 20. junij 2010

Moje prve hlače


Še sama ne verjamem, pa je res. Hlače so gotove. Šivala sem jih skoraj dva meseca. Najprej sem sto let poskušala dešifrirati kroj, kjer je pisalo EASY, khm ... Potem nisem upala zarezati v lepo blago. Potem nisem imela časa šivati. Danes je pa spet dež in hlače so nastale. Končno. In zdaj jih ponosno nosim. Sprejemam samo pohvale, hehe.


28 komentarjev:

  1. Ker sprejemaš samo pohvale, ne bom oddala komentarja.

    OdgovoriIzbriši
  2. OK, naj ti bo. Res so fensi. Sploh si nisem predstavljala, da človek v takšnih hlačah (ki kao niso moj stil) lahko tako šmensi izgleda. Dober model veliko naredi:)Že razmišljam, da bi si umislila kaj podobnega:)

    OdgovoriIzbriši
  3. A da sem šmensi? Pol so za ven, ni treba da jih nosim samo v stanovanju?

    Model sem pa najela, posebj za slikanje. Bemtiš so dragi. :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaz torej tudi moram modro molčati? No, pa bom.

    OdgovoriIzbriši
  5. @Sonja: Najlepša hvala. Imam nasmešek do ušes. :D

    @alcessa: Ok, pol ne bom rekla hvala. :D

    OdgovoriIzbriši
  6. okeej, to so taprave aladinke, k jih iščem po vseh trgovinah :/
    narediš še meni..prosim, prosiim?

    OdgovoriIzbriši
  7. Jaz sem jih naredila dečvi iz jerseya in jih nosi. Jih ima ravno na riti.
    Tiste zame pa ne bodo v uporabi :)))) Se ne bi nikoli upala pokazat, ker imam prečastito tako ogromno v njih, da si bom morala kak drug kroj najt. Hlače pa prekrojit v kaj za dečvo :))))

    OdgovoriIzbriši
  8. @anonimna: Hvala. Hmmm, če lahko počakaš do naslednjega poletja, ko bom spet imela čas za šivanje, se lahko zmeniva, hehe. Ne, čisto zares, po moje nisem še tako dobra šivilja, da bi komu šivala po naročilu. Ko bom bolj izvežbana.

    @Sonja: Morda pa samo blago ni bilo tapravo.

    OdgovoriIzbriši
  9. Sandra, men izgledajo fantastično in mislim, da se komot sprehodiš ven v takih hlačah. Ti pa pošljem en res EASY kroj po mailu!

    OdgovoriIzbriši
  10. Brez zamere Sandra...sam men je pa tole čist look na "dimije"...
    al sm pa res čist "zaostao" od fensi stajla...

    OdgovoriIzbriši
  11. Sandra, očitno sva danes počele enake stvari. Tvoje so mi mogoče malo bolj všeč. Mislim, da moram sebi narediti še ene. Mogoče bele.

    Bodi lepo, Tanja

    OdgovoriIzbriši
  12. @Tina: O, hvala lepa za pohvalo in kroj. Še bomo šivali. :D

    @Tjažko: Nobene zamere. Sej so dimije-stil. To je zdej kao in, hehe. Isto kot ti mi je rekel oče, ko jih je videl. In v šali dodal, da mi manjka samo še muslimansko žensko pokrivalo čez glavo in ajd. LOL

    @Tanja: Tvoje hlače so popolnoma enake mojim, lepo prosim, ali pa moje tvojim, kakor vzameš. Lepo sva šivali danes, ni kaj. Bravo midve. :D

    OdgovoriIzbriši
  13. Jaz bom tako rekla: te hlače mi na splošno niso všeč. Ampak, roko na srce, tebi dobro stojijo. Za to, da si si jih sama sešila, pa ISKRENE ČESTITKE in le tako naprej in nikar ne čakaj do naslednjega poletja, da bi nastal naslednji kos. Bojda bo to poletje veliko deževnih dni ...

    OdgovoriIzbriši
  14. K: Ja ... hvala. Na deževne dni, hehe.

    OdgovoriIzbriši
  15. Ti maš pa taaaaak dober štel po treh porodih.... jaaaaao.

    Aja, hlače so drugač tut čist hude :) Sicer mi taki kroj nikol ni potegnil, ampak bemti, dobra rit naredi svoje :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Bravo!!! A sprejemaš naročila? :) Drugač se pa priporočam za kroj, če imaš v elektronski obliki...

    OdgovoriIzbriši
  17. @Urška: Hvala.

    Ampak, kje si ti vidla rit v teh žaklastih hlačah? LOL

    @Petra: Hvala.

    Naročil ne sprejemam, kje pa, sej sem komi začela šivat. :D Tudi kroja nimam v elektronski obliki. Sem ga pa kupila v Elni pri Hotelu Lev za dva al tri evre, če ti kaj pomaga. Lep dan ti želim.

    OdgovoriIzbriši
  18. Na tretji fotki. Se vidi, da ni ničesar odveč. Ker lepo pade. Če bi bila rit velika, bi se vidla. Ker se ne vidi, se ve, da ni žakljasta in povešena.

    OdgovoriIzbriši
  19. Grozne so in ti si grozna v njih. Saj še ni fašenk. Kaj bi rekli tvoji učenci, če bi se v njih pojavila v razredu?

    OdgovoriIzbriši
  20. Se povsem strinjam z Urško...

    Sandra, kam točno bi ti rada shujšala??? ;-)

    OdgovoriIzbriši
  21. @Urška: Vse je v tem, kako se nastaviš fotoaparatu. :D

    @Anonimni: A sem rekla, da sprejejmam samo pohvale?!

    @Techka: Ne pomnim, da bi jaz kdaj govorila o kakem hujšanju, ker še v življenju nisem hujšala. Imam pa željo postati spet malo bolj fit. Se pravi z malo več kondicije, da bom lahko po stopnicah prišla v naš peti štuk in da bom poleti upala dotaknit prste na nogi brez da bi se mi naredile tri ogromne gube na trebuhu. Ker eno pa je res, zgledam še vedno tako, kot da bi bila v tretjem ali četrtem mesecu nosečnosti. Ali drugače, postala sem del tistih žensk, ki zgledajo konstantno noseče. Ampak za to ni potrebno hujšati. Samo malo učvrstiti trebušne mišice. (Lažje rečeno kot storjeno)

    OdgovoriIzbriši
  22. Super ti gre. Kje si dobila kroj?

    OdgovoriIzbriši
  23. Anonimna: Hvala. Kroj sem kupila v Elni pri Hotelu Lev. To je Burdin kroj, ki ga lahko kupiš posamično za cca. 3 evre.

    OdgovoriIzbriši
  24. Aha, samo mal v formo se je treba spravit, ne hujšat... OK! :-) Čeprav definitivno ne zgledaš kot bi bila v četrtem mesecu nosečnosti: če si pa čist SUHA!!! ;-)
    Če bi jst mela tak trebušček koker ti, bi bla zlo zadovoljna... Tko mam pa namest "six-packa", "one-pack" (beri kot "VAMPEK") :-)

    OdgovoriIzbriši
  25. Nore! Povej, si čisti samouk ali si hodila na kakšen tečaj? Namreč že leta in leta razmišljam o tečaju (šivala je moja babica) ampak nekako ne najdem poguma... Si par res zelo želim. :)

    Lepe hlače si naredila! :)

    OdgovoriIzbriši
  26. Anonimni, hvala. Šivalni stroj mi je letos prinesel dedek Mraz na mojo željo, tečaja šivanja se ne uspem udeležiti, ker ima dan premalo ur za vse moje potrebe, hehe. Tako da se z muko skozi šivanje prebijam sama ob spodbudi in popravkih prijateljic. Seveda bi bilo vse skupaj veliko lažje in hitreje, če bi šla na tečaj, ampak ... Nekoč, morda.

    OdgovoriIzbriši