nedelja, 13. junij 2010

Lunina sobota

Sobotni Lunin festival že četrtič v Ljubljanskem parku Tivoli. Manca ga je nestrpno čakala, na dan D se je zbudila ob 5:30 in vprašala, če lahko kar gremo.

Ker slike povedo veliko, je tukaj zbranih nekaj utrinkov z največje zabave v mestu.


Manca se je takoj našemila v muco, ker se ji je mudilo v Mačje mesto k rabojniku Čombeju.


Na poti je še malo bobnala, risala in skakala.



Živa si je privoščila vožnjo z vlakcem, Jaša pa se je valjal po blazinah.


V Mačjem mestu je vse tako kot v pravljici; maček Muri in muca Liza sta v mestu zmenjena na kosilu, razbojnik Čombe s pajdaši ropa dobrote iz Krčme pri veseli kravi, spotoma pa izprazni še mačji bankomat. Policaji ga lovijo in vtaknejo v ječo. Mesto premore tudi mačjega učitelja in mačjo lepotilnico.



Ker pa je bila sobota resnično pasje vroča, so si otroci umislili plažo sredi mesta. Bali ravno ni bil, ampak menda je pasalo.


Lepo nedeljo vam želim.

11 komentarjev:

  1. Vidim, da ste res uživali. Jaz pa v tej vročini samo notri na hladnem tičim. Ven grem
    samo, če je res nujno - v trgovino. Tudi danes bo tako. Sem že zlikala goro perila, zdaj pa relax. Pol pa fuzbal.:)

    OdgovoriIzbriši
  2. kaja: U, likala si. Pridna. :D

    Ja, zdej pa nogomet. Srce že bije za Slovenijo (al kak je že novi moto?) upajmo da odnesemo tritočke. Fajn naviji!

    OdgovoriIzbriši
  3. No, a sem dobro pesti držala?
    Točke so tle, zdej pa novim zmagam naproti.

    OdgovoriIzbriši
  4. alcessa: Haha, najslapša tekma na svetovnem do sedaj, z najboljšim možnim izkupičkom. Tole smo pa odigrali čisto v italijanskem stilu. To mi deli! Prvi v skupini, ej ... V Ljubljani vsi trobijo po ulicah. LOL

    kaja: Odlično si držala pesti! Ob tako ušivi tekmi, si boljšega konca ne bi mogli želeti. Še en remi pa smo verjetno že v drugem kolu. Zakon!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja, sem spraševala dragita, a mi plača letalsko za J. Afriko, da grem Slovencem povedat, da je nogomet igra, ne pa trepetanje pred lastnim golom, namen igre pa je okroglo v štirikotnem in to od nasprotnika ... :-) Živ dolgčas.

    OdgovoriIzbriši
  6. alcessa: A si jih videla tam v unem tunelu, ko so čakali, da gredo na igrišče. So tako sopihali in vzdihovali, kot da gredo na minsko polje, hehe. Ja, kaj češ, mladi so, želijo si, ampak strah jih je. Jaz pravim, da še dobro, da smo igrali prvo tekmo z Alžirci, ki tudi ne vedo dobro, kaj počnejo na tem svetovnem, ker sicer bi nam nabasali deset komadov. Upam, da se naši kmalu zbudijo.

    U, ravnokar so Nemci dosegli drugi gol, dobro vam gre, dobro. LOL

    Ajdi.

    OdgovoriIzbriši
  7. Sem se potem spomnila, da tudi nemška ekipa zna precej dolgočasno igrati. Na zadnjem EM-u so bili najmanj enkrat prestrašeni in dolgočasni. Zanimivo bi bilo, če bi se Slovenci malce razigrali, na primer proti ... Angliji? :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Slovenci znajo odigrati dober nogomet. In glede na to, da ima vsaka ekipa slab dan, bi lahko rekli, da smo ga mi že imeli in da bo zdaj šlo samo še navzgor, hehe. Ja, proti Angliji naj zmagajo pa smo na konju. Pa Alžirci naj se tudi prebudijo in nam pomagajo z remijem proti ZDA ali Angliji. :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Maš pa najluštkane otročke! Tudi mi moramo enkrat na tale festival. Zgleda, da se uživa. :)
    lp, Polona

    OdgovoriIzbriši
  10. Polona: Otroci so vsi luštkani. :D

    Lunin festival je lepa dogodivščina, predvsem za otroke od tretjega pa do šestega leta. Mi ga vsako leto res nestrpno pričakujemo.

    Lep dan ti želim. :D

    OdgovoriIzbriši