sreda, 16. junij 2010

Lahka malica


A ni poletje en krasen čas ... (zasanjan pogled)

In toliko dobrega se ponuja na trgu. Ob sobotah si moram kar omejiti število bankovcev v denarnici, ker sicer gorje. Iz zadnjega sobotnega paradižnika (kupila sem jih dve kili, ampak smo jih zmazali še pred sredo, jao), ribanega sira in domačega čemaževega namaza sem si naredila lahko malico. Vse skupaj sem vtaknila v pečico na 150 stopinj za približno 5 minut.

Božansko.

4 komentarji:

  1. Madonca, pa spet berem(o) tole pred malico... Bo treba probat. ;-)

    OdgovoriIzbriši
  2. No, super, hvala za idejo, tole bo danes pri meni za kosilo. S taco namazom namesto čemaža, za tisti čilijev kick. Za malico ima čisto preveč kalorij :D (Ugotovila sem, da me po malo večji količini čemaža boli želodec, smrk.)

    OdgovoriIzbriši
  3. Njami! Škoda, da je to samo na ekranu :)

    OdgovoriIzbriši