sobota, 26. junij 2010

Krilo iz jeansa

Šivalni stroj je kot magnet; enkrat ko se ga dotakneš, te ne spusti od sebe tako zlahka.


Iz jeansa sem Manci sešila krilce. Za osnovo sem vzela Danin kroj, potem pa sem nadaljevala malo po svoje. Manca pravi, da ji je zelo všeč.


Preden bo poletja konec, bi se rada lotila še blaga, ki mi ga je izza Alp poslala ena losinja na begu. V mislih sem imela nekaj takega. Na prvi pogled deluje sila enostavno, kako pa je v resnici, bom pa šele videla.

4 komentarji:

  1. Jupiiiiiiiiiii, me veseli, da si okužena :))) Jaz sem že 25 let in česarkoli se lotim, se vedno vračam k mašinci. Pa če vmes zgleda, da me je še tako kaj drugega potegnilo.
    Krilce je pa super. Nekaj takega moram tudi jaz moji zašiti, zdaj ko je balončkasto prerasla. Hmm.. mogoče pa še eno balončkasto :)
    Zdaj pa čakamo oblekco, a ne :) A naramnice boš kvačkala?

    OdgovoriIzbriši
  2. Sonja, res sem okužena. Ni mi več pomoči. :D

    Naramnice sem kupila, čipkaste. Upam da kmalu nastane oblekica.

    OdgovoriIzbriši
  3. O kako lepo krilce!
    Oblekca izgleda čudovito! Jaz sem se ravno z eno zakvačkala, beri sem hotla na hiter neki nardit in mi zdej ni najbolj všeč in sem v šiviljsko najbolj dolgočasni fazi-paranje:(

    Sem mislila, da si možu kej spekla:)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Tina, hvala. Me malo tolaži, da tudi mojstri kdaj parajo, hehe.

    Ah, veš kaj, mož je pa že malo prestar, da bi mu tortice pekla. :D

    OdgovoriIzbriši