torek, 01. junij 2010

Kartica ali denar

Spet se je zgodilo. In spet sem bila zelo jezna.

V neki slaščičarni na robu Ljubljane, ki slovi po zelo dobrem sladoledu in kjer poleg sladoleda nudijo tudi prenočišča pa še gostišče imajo v sosednji hiši (vse z istim imenom), ne moreš plačati s kartico. Tako smo včeraj po kontroli ušesk pri naši pediatrinji hoteli lepo zaključiti dan s kepico sladoleda, a se ni izteklo po načrtih. Namesto slastnega sladoleda smo dobili solzice v otroških očeh.

Z možem sva pač take sorte potrošnika, da največkrat v denarnici nimava niti prebite pare. Navajena sva kupovati s kartico. In to danes res ni več problem. Razen ponekod. Ok, razumem, da nekdo, ki si služi kruh izključno s prodajo sladoleda po evro deset ne želi imeti opravka s plastičnim denarjem zaradi provizij, ampak, da ne moreš plačati s kartico v zelo obiskani slaščičarni, kjer so zraven še gostišče in prenočišča, je pa prav nesramno. Škrto. Pa sej jih ne bo konec, če bodo od dobička odbili provizijo za plačilo s kartico, jebelacesta. Pa še bankomata ni nikjer v bližini. Mah, naj se grejo solit.

Solzice smo obrisali in doma naredili domači jagodni sladoled.

6 komentarjev:

  1. Mah, ne mi pravit! Mene jezi, ker pri svoji frizerki ne morem plačati s kartico. Niti pri kozmetičarki.
    Ne vem, po mojem je to kar nalašč, ker potem lahko kakšno plačilo zatajijo...

    OdgovoriIzbriši
  2. akvarij: Aja, vidiš, na to pa nisem pomislila. Verjetno imaš prav. Malo mešetarijo, seveda. Je pa zoprno za stranke, in to zelo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz pa vedno poskrbim, da imam kak evro v denarnici, sicer pa tudi mene vedno spremlja plastični denar. :-)

    Sandra, a si danes začela s službo, a ne?! Kako je blo?

    OdgovoriIzbriši
  4. ja ja, kako je bla služba???

    p.s. kjer nimajo pos terminala mene ni, posledično sladoleda v kornetu nisem še jedla v ljubljani :(

    OdgovoriIzbriši
  5. Oh, služba. Komaj čakam konec šolskega leta.

    Pa kaj je s temi otroci danes?!

    OdgovoriIzbriši
  6. joj no, malo več navdušenja za prvi dan no :)

    OdgovoriIzbriši