sobota, 05. junij 2010

Junijska megla

5. junija bi človek pričakoval sončno in toplo jutro, vsaj 18 stopinj. Ampak ne. Zunaj je megla in zebe.

6 komentarjev:

  1. veš kaj je osnovni problem....v soboto ob 6.59 nimaš kej iskat pokonc :) ok megla je sicer še zmer, ampak mraz pa niti ni...

    OdgovoriIzbriši
  2. Bi vrnila naš razgled z drugega konca, če bi se dalo pripet :))) Ni več tok hudo, megla se dviguje, sonček kuka skozi.. lep dan bo :)
    Je pa res, da je tam ob osmih, ko sem vstala, tudi mene kar šokiralo, ko je bila cela Lj bela.

    OdgovoriIzbriši
  3. @Katarina: Bom poskusila razložiti mojim mulcem, da človeška vrsta rabi več spanja, ampak ne vem, če bom uslišana. :D

    @Sonja: Kot je rekla že Katarina, osnovni problem je v tem, da ob 6-ih nimam kej iskat pokonci. LOL

    OdgovoriIzbriši
  4. OOOO, opoldne je pa bilo kar prevroče!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Včeraj je bilo pa res grozno. Mi vstajamo ob bolj humanih urah, pa je bilo še precej kislo tam okrog pol devetih. Prvi pogled iz postelje ni obetal sončnega dne, kot so napovedovali in sem potihem že klela vremenarje, potem pa le spoznala, da je "samo" (no, ja) megla. Ampak se je potem takooooo lep dan naredil, da se vse pozabi.
    PS Zgodnje vstajanje mine, veš. Če nič drugega se boš maščevala, ko bodo v najstniših letih hoteli spati do enajstih, pa jih boš vrgla pokonci. Na dolgi rok se vse zgliha. ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. @akvarij: Ja, popoldan se je pa naredil, da lepše ne bi moglo bit. Samo tista jutranja megla me je malo presenetila.

    @majcha: Takole junijsko vreme bi res zlahka zamenjal za pozno jesensko ali pa zimsko. še dobro, da se je megla kmalu razkadila.

    OdgovoriIzbriši