petek, 04. junij 2010

Hiša na robu gozda

Vedno bolj mi je jasno, da mesto ni kraj za male otroke. Čeprav midva z možem obožujeva življenje v mestu, se otrokom veliko bolje godi na vasi. Vsaj kar se preživljanja prostega časa tiče. Zato včasih zaprem oči in si predstavljam, da imamo hiško na robu gozda,


kjer najini otroci gradijo mlinčke v potočku za hišo,


bosi tekajo po travi, lovijo žuželke, se učijo plavati v bližnjem jezeru


in skrbijo za psa. Ah, ja ... Morda v nekem drugem življenju. Ker ko že desetič v enem dnevu narediš navpično pot gor dol (se pelješ z dvigalom v svoji stolpnici), zato da bi šel z otroki za pet minut ven ali pa jim stresel blato s čevljev, si rečeš, morda pa hiša na robu gozda ne bi bila slaba ideja.

Slike sem našla preko tega bloga.

20 komentarjev:

  1. Ah ja, mislim da si vsi želimo takilih hišk ob gozdu in jezeru.

    Vesela pa bom, če nama bo sploh uspelo kupit svoje stanovanje.

    OdgovoriIzbriši
  2. :) ti privoščim sanjarije z zaprtimi in odprtimi očmi :)
    Sam eno pripombo imama - odmisli jezero in vse stoječe vode ... komarji, muhe in mušiceeeeeeee

    Za pridih realnosti - naš potok je bil včeraj proti večeru skoraj celo uro bel ... sploh ne upam pomisliti kolk velik litrov mleka je romalo tja ... obup

    Imej lep petek in še lepši vikend!

    OdgovoriIzbriši
  3. Vidiš, za to pa imajo ljudje vikende.

    OdgovoriIzbriši
  4. Sandra, jaz živim (skoraj) na robu gozda in potem, ko otročki mičkeno odrastejo in jih cele popoldneve voziš nazaj v mesto na dramske krožke in balet in plavanje in rojstnodnevne zabave in logopeda in in in in ...si rečeš, morda pa stanovanjce v centru mesta ne bi bilo slaba ideja

    OdgovoriIzbriši
  5. Jaz sem tako mestno dete, da me hišice na robu gozda sicer mikajo - za kakšen vikend. Za vsakodnevno življenje mi je pa življenje v mestu veliko bolj komot. Vse mam pet minut stran.
    Priznam pa, da je življenje v hiši boljše kot življenje v bloku. Čeprav se tudi v bloku, če bi le imeli stanovanje ustrezne kvadrature, ne bi popolnoma nič pritoževala.

    OdgovoriIzbriši
  6. Hehe, tudi mi se borimo za par kvadratov, tako da sanje o hiški ostajajo zgolj sanje.

    Na komarje sem jaz imuna, ker sem zrasla ob morju v času, ko ni nihče imel mrež na oknih in nismo zaupali šprejem proti komarjem, tako da jezero za hišo v mojih sanja ostaja.

    Je pa res, da hiša ob gozdu pomeni odmaknjenost, kar potegne za sabo veliko stvari, tudi to, da se starši prelevijo v šoferje svojih mulcv.

    Mesto ostaja moja velika ljubezen, ampak včasih si upam malo odtavati ...

    OdgovoriIzbriši
  7. Men je najbolj idalno, da imaš prijatelje z vikendi:))) Pol greš pa pozim k tistim v hribe pa poleti k tistim na morje. :))) Malo za hec, malo zares.

    OdgovoriIzbriši
  8. Testiram - sem napisala dolg odgovor, pa ga ni sprejelo.

    OdgovoriIzbriši
  9. @Tina: Vidiš, vidiš. To je tudi opcija.

    @kaja: Včasih tale blogger zbriše komentar ... iz meni neznanih razlogov. Jaz raje kar prej označim ''copy'', da lahko potem prilepim, če briše. Sori.

    OdgovoriIzbriši
  10. A bi pol imela hišo v vasi ob robu gozda?
    http://www.youtube.com/watch?v=oB55bv4B8LQ

    OdgovoriIzbriši
  11. smoger: Ha, ja gozdovi v nas od vedno zbujajo neke strahove. Že od Rdeče kapice dalje. Ma kaj vem, pomoje bi mi bli eni taki Adams Family, če bi se preselili na rob gozda, ali pa vaška atrakcija. :D

    OdgovoriIzbriši
  12. Jaz sem tudi čisto mestno dete.Če nimam vsega pri roki, sem čisto nesrečna. Sicer v bloku ni glih miru, pa tudi vrta nimam, vendar sem čisto zadovoljna, da sploh imam kje biti. Brez pomoči staršev ne bi šlo.

    Ta hiška sicer zgleda čist fino za dopust, vendar sva midve full alergični na komarje, tako da ....

    OdgovoriIzbriši
  13. kaja: Ja, sej jaz sem tudi tip človeka, ki ima rad podeželje samo za vikend. Ampak ko gledam te svoje otročaje, ki se ne morejo normalno gibat in tekat, me malo stiska pri srcu. Ah, bojo že zrasli, hehe.

    OdgovoriIzbriši
  14. priporočam finsko v poletnih mesecih :)
    hišica na samem, jezero itak kamorkoli pogledaš, komarjev avgusta ni več, junija so pa krvoločni...
    seveda bajtica mora met zraven savno, ni boljšega k da se vržeš v jezero pol....aaaaah rabim dopust!!!

    OdgovoriIzbriši
  15. V taki kočici na Finskem sem pa jaz prespala eno noč kar nekaj let nazaj. Pa še avgust je bil.:) Sam jezero je blo pa ledenoooooo....

    OdgovoriIzbriši
  16. Katarina, kaja: Zlobni sta ... LOL

    OdgovoriIzbriši
  17. A te še mal zjezim?:) En dan kasneje sem pa v Rovaniemiju pravemu Božičku v naročju sedela.

    OdgovoriIzbriši
  18. kaja: A sta bla tudi v savni skupaj?

    OdgovoriIzbriši
  19. Ne, ker ima revež slabo srce.:)

    OdgovoriIzbriši
  20. kaja: Aja, sem upala, da mi boš znala povedati, če velja tisto ... dolga brada, dolg ... khm. No, pa nič.

    OdgovoriIzbriši