sreda, 23. junij 2010

Dan D

Ljubljana pred tekmo Slovenija : Anglija.






Fantje, dejmo!

19 komentarjev:

  1. Ah, jebiga, pa drugič.

    Bravo, fantje, glave gor.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vseeno sem vesela, da so prišli tako daleč. Upam, da še kdaj bodo, res.

    OdgovoriIzbriši
  3. To ni fer...
    Zgleda, da imamo res premalo vrhunskih igralcev...

    OdgovoriIzbriši
  4. @alcessa: Ta generacija lahko mirno cilja na naslednje evropsko in potem še eno svetovno prvenstvo.

    @smoger: Kdaj pa je življenje fer, hehe. Vrhunskih igralcev nimamo, razen vratarja, ki je verjetno najboljši vratar na tem prvenstvu. Smo pa odlična ekipa. Ampak odlična ekipa brez nekoga, ki bi v ključnem trenutku dosegel zadetek, ne more v osmino finala. Vsaj danes ni bilo tako. Škoda.

    OdgovoriIzbriši
  5. Novakovič je slaven v Nemčiji. In vratar je res vrhunski!

    Jaz bom čisto zadovoljna, če se bodo zmeraj znova pojavili na prvenstvih, preden potem orank zmagajo... Sam da se navija. Res niso slabi igralci, imajo potencial!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja, Samir ni dovolj. Najboljši je zame Buffon. Pol takoj za njim pa Samir. Sej ni zastonj prvi vratar Udineseja. Napad in sredina sta nas pokopali. Tule nimamo kreativnih igralcev. Mogoče je izjema Birsa.

    Zdaj imam še dve ekipi za katere navijam...Srbija in Italija.

    OdgovoriIzbriši
  7. @alcessa:
    Če ponovijo isti drek od prejšnjih dveh partij, pol lahko pakirajo kovčke.

    OdgovoriIzbriši
  8. Se mi zdi, da bo treba navijati za Južne Američane, letos. Čeprav tudi proti Srbiji nimam nič.

    Angleži mi grejo na živce in Nemci so premalo sigurni... Mehika, Brazilija itd...

    OdgovoriIzbriši
  9. Po mojem so v polfinalu: Španija, Argentina, Nizozemska, Brazilija. In najverjetnje bo Španija prvak. Del Bosque je boljši strateg v primerjavi s preostalo trojico. We will see.

    OdgovoriIzbriši
  10. Kaj bi blo, ko bi pobrali najboljše igralce iz vsake od bivših republik Juge in še kakega Zlatna Ibrahimovića...uhhh

    OdgovoriIzbriši
  11. Ni kaj, sreča danes res ni bila na naši strani. Jaz pa sem si spet skrajšala življenje za kakšno minuto.
    Hrabro so se borili, Angleži so bili danes pač boljši. Ne morem pa se znebiti občutka, da z golom Američanov ni bilo vse v redu. Tekma je zamujali 3 minute, gol je bil dosežen po koncu naše tekme.... ne vem no.

    OdgovoriIzbriši
  12. Men je bla vrhunska tekma in res da drugega polčasa nisem mogl gledat celga (živci).
    Fantje so se pa resnično boril in bi jim prvošla uvrstitev naprej. Sam jebiga, tokrat nam je zmanjkala sreča, je blo pa zato velik srčnosti!
    Aja sem pa absolutni fan Handanovića:)))

    OdgovoriIzbriši
  13. @smoger: Ja, to si lahko samo želimo, da bi ex jugoslovani igrali v eni ekipi. To bi pokalo. Sploh če bi bil še Ibro zraven. :D

    @kaja: Ni kaj, življenje teče dalje. Je bla pa dobra tekma.

    @Tina: Jaz sem tudi nekaj časa spremljala s kavča, potem izza računalnika, pa spet na kavču. Vmes sem tako vpila, da sta se Jaša in Živa začela jokati od strahu. Đizs, mati pa taka. :D

    Dobro so igrali, dobro. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  14. Kako se je šele zdaj razpletlo - tudi Srbi grejo domov.

    OdgovoriIzbriši
  15. Mah, te Američani zmer vse zajeb....

    Sandra, se povsem strinjam s prvim komentarjem.

    Pravjo pa tud: v tretje gre rado! Tko da naslednjič se nas bojo vsi še bolj bali, koker so se nas zdej! :-)

    OdgovoriIzbriši
  16. Techka, ti Američani morajo res met prste vmes pri vsaki stvari; od gospodarske krize do športa, hehe.

    Ja, naj se nam v tretje izpolnijo sanje!

    OdgovoriIzbriši
  17. 24 in več ur je že od konca tekme...že včeraj sem rekla da sploh ne želim več razpravljat o njej...prejle sem gledala Keka v nogometnem studiu in prišla do zaključka, da je enostavno car s svojo komunikacijo(v primerjavi s Katancem)in da po mojem mnenju brez njega ne bi blo tega nogometa, ki so ga fantje pokazali. mater, bla sem žalostna na polno včeraj...ma ja, sej res, život ide dalje.. :)

    imejte se, počas začnem pakirat ;)

    OdgovoriIzbriši
  18. M&M: Se strinjam, zdajšnji selektor in fantje so stopničko ali dve višje po kvaliteti, borbenosti in profesionalnosti od prve zlate generacije. To se vidi po igri, načinu komunikacije, obnašanju. Odigrali so dve fantastični tekmi proti ZDA in Angliji in eno slabo, nervozno, uvodno tekmo z Alžirci. Prav proti slednjim smo imeli tudi kanček športne sreče, medtem ko sta drugi dve šli na nož in se je sreča nasmehnila nasprotnikoma. Ampak, glave gor, še bo sp-jev in mi bomo tam stalnica. :D

    Sicer pa pustmo zdej to. Fajn se imej na morju. Uživaj, pa kej lepega poslikaj. Čau.

    OdgovoriIzbriši