četrtek, 03. junij 2010

Cukete z jajčki

Začela se je sezona bučk. Obožujem bučke.


Za solato bučke narežete na manjše kose, skuhate jih v vodi (vrejo naj slabih 10 minut), dodate jim trdo kuhana jajčka in začinite. Jeste lahko tople ali hladne.

Vedno kadar jem bučke, se spomnim na prijatelja, ki pravi: ''Veš, kaj je najboljše pri bučkah? Fila.'' (hehe) Jaz bi pa rada poskusila ocvrte bučkine cvetove. Jih je kdo od vas že jedel?

16 komentarjev:

  1. Tud jz obožujem bučke. Najraje surove, narezane na kolobarje, malce posoljene z morsko soljo... najmi, odličen (in zdrav) prigrizek za recimo pred tv. Včasih si naredim bučkin "sendvič" in dam na kolobar bučke še rezino sira. Še bolj njami. Pa surove, naribane, zmešane z avokadom, mal limoninega soka in soli.
    Kuhane pa so odlične v zelo hitro pripravljeni omaki iz bučk in smetane. In to je poleg soli vse kar rabiš. Bučko naribaš na ribežlu na grobo, prepražiš na malo olja na se zmehča, doliješ smetano za kuhanje (vegani sojino smetano), kuhaš še kako minutko, tok da smetana zavre, posoliš in preliješ testenine, ponudiš kot prilogo, vmešaš v riž....
    Bučke so zakon!

    OdgovoriIzbriši
  2. Mmm, rozica. Sline se mi cedijo. Hvala.

    OdgovoriIzbriši
  3. Uf, na srečo sem že jedla, drugače mi je tako težko "gledati recepte" in kuharske oddaje :)

    Mislim, da sta Novakova dva to nedeljo pripravljala prav to - nadevane bučkine cvetove. Jaz jih še nisem, ampak izgledalo je prav mikavno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja!
    Ocvrti bučkini cvetovi so odlični. Je pa res, da nimajo ne vem kako izrazitega okusa... tak nežen cvetek pač. Bolj se čuti tisto, kar je okrog.
    Še boljši so pa (moški) bučkini cvetki, polnjeni z zeliščno skuto, po možnosti ovčjo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tole pri nas najbrž ne bi šlo v promet (trdo kuhana jajca). Preverjeno pa gre tole: bučke vzdolžno razčetveriš, vržeš na malo (olivno-oljčno) naoljeno ponev, popečeš, obrneš, potreseš s ščepcem paprike in česna, obložiš z rezinami sira (za te stvari uporabljam cenovno in po okusu zelo ugoden tilzit najboljšega soseda, prileže se tudi livada) in pokriješ, da se sir lepo razleze. Čas priprave: kratek, raven zahtevnosti: otroška, cena: v sezoni sitnica. Lahko dodaš rezino kruha, da bolj zaleže. :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni so najljubše iz pečice: prerežem na pol, dam v naoljeni pekač, posolim, NE dodam česna, dodam še kakšno omiljeno začimbo (šetraj ali čili ali garam masalo...) in pokrijem z rezino gavde iz supermarketa... Tudi surove so izvrstne.

    OdgovoriIzbriši
  7. @Škorčica, hvala. Mislim, da se oddajo da videti na spletu. Vsekakor poskusim, če najdem.

    @Nika: Moški cvetki? Hm, najbrž so večji, a ne, da jih potem napolniš. V glavnem, poiščem recept in veselo na delo. Hvala.

    @Tina: Bučkin karpačo? Ti zloba, dej napiši še, kako se pripravi, prosim.

    @Bimbo: Sliši se gurmansko. Bučk je te dni itak na pretek (tudi v našem hladilniku). Poskusim.

    @alcessa: Hm, vzamem Bimbotovo različico Z česnom. LOL

    OdgovoriIzbriši
  8. alcessa: ... mislim S česnom ... Ma ja, ena napaka gor ali dol, hehe.

    OdgovoriIzbriši
  9. Te popolnoma razumem, da o moških (cvetkih) razmišljaš glede veličine (kaj pa dolžina in širina, ha?), ampak ni finta v tem.
    Iz ženskih cvetkov nastane bučka, iz moških pa ne. Torej se ženskih cvetov ne splača trgati, ker potem pač ni bučk. Ampak tako, na blef je pa čisto vseeno.
    Magari, meni so bolj slastni moški...

    OdgovoriIzbriši
  10. Nika: Hahahaha ... Pa sem res trapasta.

    Aja, tako je to s temi cvetki. Vidiš, vidiš, česa vse se človek nauči na stara leta. LOL

    OdgovoriIzbriši
  11. Evo Sandra tukaj je nekaj različic http://www.gurman.eu/recepti.php?S=6&Article=1801&Folder=28&S=6.
    Najboljšega sem jedla sredi zime v Barceloni in se mi še zdaj kolca po njem. Pomoje je pa vsa fora v tanko nareznih, oziroma naribanih bučkah (mora bit sezona za bučke) in da morajo bit kar nekaj časa nasoljene pol pa ta prav parmazan mal limone pa balzamični in mal olivnega, pa še mal češnjevca za okras. Joj sem lačna. Uglavnem jaz mal eksperimentiram, sam bi si blo res fajn kdaj zapisat, najboljšo kombinacijo;)

    OdgovoriIzbriši
  12. Tina: Jesus marija, kako to dobro zgleda. Hvala. :D

    OdgovoriIzbriši
  13. Malo me meče zadnje dni... lol:)

    OdgovoriIzbriši
  14. Meni tudi moški bolj dišijo. Celo bolj kot bučke :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Emeta: Hahaha, dobra izbira.

    OdgovoriIzbriši