ponedeljek, 03. maj 2010

Vremenska napoved

Danes bo ves dan dež. Moj mož me je vprašal, če sem to naredila za vremensko prognozo. Ha, ha.


V bistvu sem tale oblaček videla na tem blogu, kjer jih gospa tudi prodaja. Ampak jaz ga nisem kupila. Doma imam še nekaj filca in ... No, ja, stvar je trebe nekako porabiti. Dodala sem kapljice.


En prav lep dan vam želim, čeprav dežuje.

23 komentarjev:

  1. Ne morem verjet. Včeraj sem iskala po arhivih readerja ene balone, ki bi jih rada naredila in eden izmed njih je v obliki oblaka seveda sem našla vse razen iskanega in med drugim tudi tega :http://www.etsy.com/listing/13075267/raincloud-plush.
    Po tako lepem sončnem tednu, smo zgleda vsi mislili le na dež:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ha, ha, ta je pa dobra. Očitno smo ljudje naravnani v eno smer. Ja, dežek kar paše, samo mislim, da ga bom že popoldan imela dovolj.

    OdgovoriIzbriši
  3. Taki oblaki so se valili po nebu neke češke risanke...
    Še pomnite, tovariši?
    Dimnikarčka z lojtrico in črno mačko?

    OdgovoriIzbriši
  4. Tovarišica Nika, a veš, da se ne spomnim te risanke. Sem pa zadnje čase zelo navdušena nad češkim lutkarstvom.

    OdgovoriIzbriši
  5. Dimnikarček, v copatkih, kjer se vse premika 'po koščkih'?
    Kakorkoli že, Čehi so res mojstri lutkarstva, se strinjam.
    Kako pa kaj tvoj zaposlitveni načrti?
    ... Ker jaz imam eno novo idejo:
    Postaniva lukarici. Najprej greva v Prago na izobraževanje.

    OdgovoriIzbriši
  6. Nika, tale tvoja ideja mi je najbolj všeč od vseh do sedaj. V Pragi še nisem bila in bi z veseljem odrajžala tja. Če se nudiš za družbo pa sploh. LOL

    OdgovoriIzbriši
  7. Zdaj sem opazila, da danes nekam lukavo tipkam... Lutkarici.
    Seveda se ponujam - za službo in družbo.
    Magari, sem bolj take... čapljaste sorte družba. LOL.

    OdgovoriIzbriši
  8. Nika, sem šla k alcessi, ker se mi je takoj zdelo, da bom tam našla odgovor na ''čapljasto družbo''. Ja, čapljasta družba mi sede. Vzamem, he, he.

    OdgovoriIzbriši
  9. Vremenska prognoza - ta je dobra. To je tako kot tista, ko daš kamen na poličko in če je moker, je dež, če je zasnežen, sneži, itd - in potem zmeraj veš pri čem si :)
    Ja, tudi mene spominja na risanke, za češke lutkarje je pa tako ali tako znano, da so zakon.

    OdgovoriIzbriši
  10. Škorčica: Ha, ha, ha ... Te s kamnom pa še nisem slišala.

    OdgovoriIzbriši
  11. Sandra, Niki samo še sešiješ čapljasti čopek za na glavo in krila, pa gresta luka- ups lutkarit v Prago? *vzdih* ... umetniška svoboda, potovanja, dobro pivo....

    OdgovoriIzbriši
  12. Ooooohoho, Alcessa, hvala za tale portret, zelo si prijazna.
    Samo nekaj mi pa ni jasno... le kdaj si me pofotkala?

    OdgovoriIzbriši
  13. Nisem te pofotkala ... narisala sem te. Po lastni izpovedi LOL

    Poleg tega... mogoče boš kdaj odprla blog in rabila avatarja ... zato ti čapljo za vsak slučaj podarjam že vnaprej. Za Čapljanje po Nikino.

    OdgovoriIzbriši
  14. Nika, a vzameva sabo še alcesso? Alcessa gotovo umira od želje, da se pridruži glasnemu galebu in čopkasti čaplji na poti na vzhod. Dej ji pokaži uno tvojo superčapljasto držo, da bo lažje ujela ritem. :D

    OdgovoriIzbriši
  15. Ah, a Dosadnega Dodoja bi vzele zraven? Ne vem, če je to dobra ideja...

    OdgovoriIzbriši
  16. ''Ups, here goes our last female,'' so rekli dodoti v risanki Ice Age, ko je zadnja samička skočila za kosom lubenice v prepad. LOL

    Jaz si predstavljam Češko eno tako retro deželo, zato bi ti kot oldtajmerski dodo zelo zažgala v najini družbi. Jaz te vabim zraven, he, he.

    OdgovoriIzbriši
  17. JA, seveda, dodo absolutno MORA zraven.
    Le kaj bi brez dodoja?

    OdgovoriIzbriši
  18. Pazi tale outfit, ej. Alcessa, ti si že za na oder, evo. LOL

    OdgovoriIzbriši
  19. Ja no, se spodobi, kot Last Female... LOL

    OdgovoriIzbriši