nedelja, 16. maj 2010

Špargljev narastek

Na Primorskem je sezona divjih špargljev v polnem teku. Ljudje na vsakem sprehodu naberejo šop le-teh. S palicami malo podrzajo po grmovju ob poti in ... evo, sestavine za okusno malico ali kosilo so na dlani.

Jaz obožujem šparglje. Najraje imam špargljevo fritajo z jajci, takoj za tem je na seznamu špargljeva rižota, pa solata iz špargljev in nato špargljeva juha. Ampak danes sem imela prvič opraviti z udomačenimi šparglji. Naredila sem špargljev narastek.



Potrebujete: 500 g špargljev, 4 jajca, 40 g masla, 30 g moke, 1 dl mleka, 80 g parmezana


Šparglje narežemo in blanširamo dve minuti v slanem kropu. Odcejene prepražimo na maslu. Potresemo jih z moko, spet popražimo, jim prilijemo mleko in med stalnim mešanjem jed zgostimo. Maso prelijemo v skledo, solimo, popramo, primešamo parmezan, rumenjake in sneg iz beljakov. Prelijemo v pekač in pečemo v predhodno ogreti pečici na 180 stopinjah od 25 do 30 minut.


Recept je iz zelenega zabojčka.

8 komentarjev:

  1. MMMMMM; šparenga!
    Letos je je res ogromno. Prejšnjo nedeljo sem je na sprehodu res mimogrede nabrala veeelik šop. Tudi meni je najboljša v frtalji...

    OdgovoriIzbriši
  2. akvarij, Tina: Zdaj šele vidim, da na sliki zgleda bolj kot en zmazek tale moj narastek, hehe. Je pa dober, zelo dober. Preživita lepo nedeljo. :D

    OdgovoriIzbriši
  3. hmmm glih učer sem nabavila spet en šop šargljev...mogoče bi pa jst tole danes naredila... perfect timing Sandra!

    OdgovoriIzbriši
  4. Katarina: Ima neka tajna veza. LOL Pa dober tek.

    OdgovoriIzbriši
  5. ni so bli šparglji :( 20 min pečice bi predolgo trajalo ;)
    bojo jutri :)

    OdgovoriIzbriši
  6. O hudo - to bo v soboto za kosilo.

    Bodi lepo, Tanja

    OdgovoriIzbriši
  7. Tanja: Dober tek.

    In umirjen ponedeljek ti želim. :D

    OdgovoriIzbriši