četrtek, 06. maj 2010

Samo za moške

Zadnje dni po radiu poslušam zelo ... zanimiv oglas. Glasi se nekako takole: vabljeni v erotični wellness center ... za osamljene, za željne družbe ... erotični wellness center - samo za moške.

Ok, iz tega sledi:
-  če si moški, osamljen in željan družbe, bo najbolje, če greš fukat v wellness center,
- moški so osamljeni,
- moški so željni družbe,
- moški po novem preko radia izvedo, kje dobijo popolni servis (pa ne avta),

In iz tega tudi nekako razumemo, da:
- navadne ženske nismo sposobne potešiti svojih moških,
- navadne ženske ne damo več,
- navadne ženske smo nedostopne.

Ali pa:
- moški niso sposobni navezati stika z žensko,
- moški so mamini sinčki, katere radijski oglasi usmerjajo k ženskam,
- moški obiskujejo erotične učne ure, da bodo bolje zadovoljili svoje ženske.

Samo za moške. Hja, če bi bilo tudi za ženske, bi možje tam našli svoje razočarane gospodinje.

14 komentarjev:

  1. Po moje ni nič kaj dosti za razumeti:
    nekateri moški imajo dovolj denarja in zdrav seksualni apetit, mogoče jih samo firbec matra, so mogoče pustolovci?, nimajo pa časa ali pa se jim ne ljubi ukvarjati se z lovom na žensko - in hopa - rešitev je na dlani. Priročno.
    Zato pa ne more biti tudi za ženske... možje bi tam našli razočarane gospodinje in ravno teh si najmanj želijo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Po moje tudi ni kaj preveč za filozofirat: če so osamljeni in se jim nič ne da storiti, da ne bi bilo več tako, naj grejo tja zaradi mene.
    Vsaj veš, kje se vsi taki, ki jih nočeš, zbirajo in imaš mir :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Nika, Škorčica: Meni se je pa ta reklama prvič zdela smešna, da sem si rekla: ''E, svašta.'' Ko pa sem jo slišala drugič, tretjič itd., mi je pa postajala čedalje bolj groteskna, sprijena in žaljiva.

    Sprijeno se mi zdi že to, da tak oglas slišiš med reklamo za otroško trgovino, avtomehanično delavnico in potovalno agencijo. Kaj pa je to takega. Malo ga greš namočit med službenim odmorom. Malo se šetaš gol med svojimi kolegi z zeliščnim čajčkom v roki, potem si vsak zbere svojo in ''ajde, stari, uživaj''.

    Žaljiva se mi zdi za moške, ki jih dela podpovprečna bitja, ki razmišljajo samo s spodnjo glavo (predstavljajta si, da bi taka reklama nagovarjala ženske, npr: ej punce, če bi se rade malo pozabavale, pridite k nam v erotični wellness, kjer znamo poskrbeti za tolažbo).

    Meni osebno to tudi implicitno daje vedeti, da moški dandanes ne dobijo dovolj velike doze seksualnih užitkov doma, za kar marsikdo krivi ženske, češ da ne izpolnjujemo več ene temeljnih ''dolžnosti'' v zakonu, tj. zadovoljiti svojega moža. Zakaj bi sicer bil tak wellness samo za moške. Ker so moški ostali brez, kekr so opeharjeni za nekaj osnovnega, ker je edino logično, da bodo uteho našli izven doma, kajti doma jih čaka žena, ki je utrujena od službe, od vzgajanja otrok, od likanja, pranja, itd.

    Dragi moji, to je nova tržna niša. Moški morajo nekam pobegnit od svojih emancipiranih žensk. Morajo se nekje počutit spet moške. Morajo nekje spet premerit svojo moč po dolžini svojega in prijateljevega penisa. Tako to dojemam jaz. In meni je ta oglas ostuden, žaljiv in ... Bah. Bljak.

    OdgovoriIzbriši
  4. Saj tudi je - ostuden, mislim. Se strinjam s tabo, Sandra.
    Se pa s tem ne obremenjujem. Dokler nikomur ne škodijo, naj si ga moški šibajo, merijo, dajejo v obdelavo, davijo, prebadajo, delajo s sabo (in z njim...) kar jim paše. Boli me.
    Imam pa še eno novo idejo, Sandra.
    Kaj ko bi odprli en tak agravžen salon za ženske?
    Zbrali bi par korenjakov, midve bi seveda postali matroni, moto bi lahko bil:
    Vabljene, draga dekleta in dame, ki ste naveličane nenehnega kuhanja, likanja, pranja, pobiranja nogavic po celem stanovanju, pa tudi pregovarjanja, varanja, laži, prdenja med kosilom, hvalisanja, smrčanja, zapostavljanja in riganja,
    v novi erotični wellness, samo za ženske.
    O.K., o.k., vem, malo predolg moto, to bi morali še malo izpiliti...
    Kaj praviš?

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja, res, ker se nas ne tiče, se je brez veze s tem obremenjevat.
    Dotikalo bi se me edino v primeru, če bi bila pri tem "poslu" vmes kakšna trgovina z belim blagom, to je pa seveda druga stvar in zelo resna.

    OdgovoriIzbriši
  6. jaz oglasa ne razumem v smislu, da ženske preslabo "poskrbijo" za moške zato naj kar pridejo k njim. je pa nekaj novega na našem trgu, ker se te storitve niso nikoli tako oglaševale. pa tudi oglas ni toliko ekspliciten, da ne bi sodil na radio ob dveh popoldan.

    OdgovoriIzbriši
  7. Nika: LOL ... Najin spekter možnih zaposlitev je vsak dan širši. Katera bo pa sprobala kader?

    Škorčica: Joj, trgovina z belim blagom je menda zelo prisotna tudi pri nas. Moja znanka je kot socialna delavka dobila službo v instituciji, ki nudi pomoč žrtvam trgovine z belim blagom in mora zelo paziti, da nikakor ne izstopa oz. ne izda svojih podatkov, da ljudje ne vedo, kje dela, ker bi lahko bila ogrožena njena varnost.

    nina: Oglas seveda vsak razume po svoje, o tem ni dvoma, ampak te res nič ne gane, da oglašujejo prostitucijo po radiu? Pardon, erotiko.

    OdgovoriIzbriši
  8. Če se lahko vtaknem - po moje bi vse te (me) kao emancipirane ženske rabile wellness center, ki bi namesto nas pral, likal, drgnil polulano školjko in vabil tašče na kosilo, me pa bi tačas lahko lepo sedele v senčki na gugalnici in mislile na - nič. :)

    ponujanje seksualnih, pardon, erotičnih, pardon, sprostitvenih uslug pa ni nič novega. seveda je lahko žaljivo, ampak meni se zdi samo pod nivojem, na katerem (se mi zdi da) sama živim.
    nekako se pač morajo oglaševati in pri našem hojladrihojladraharmonikažeigra narodu itak najbolj zaležejo stvari, ki govorijo o alkoholu in/ali seksu. na čimbolj ekspliciten način. ja, bljak.

    OdgovoriIzbriši
  9. Probo prepuščam tebi, prosim...

    OdgovoriIzbriši
  10. spominčica: Wellness storitve take vrste že lahko naročiš; hišne pomočnice so zelo in trenutno, he, he.

    Glede vsega oostalega (priljubljenosti alkohola ter seksualnih implikacij in nizkotnosti dotičnih storitev) se pa strinjam s tabo.

    OdgovoriIzbriši
  11. preveč komplicirate :)
    podpiram pa odprtje takšnega happy-ending wellnes centra za ženske :)
    ok mogoče ob 2h popoldne ni glih primerna reklama, ampak s samo idejo wellnessa pa res ni nič narobe... dejstvo je da je prostitucije dost, boljše da je v nekih vsaj približno kontroliranih pogojih

    OdgovoriIzbriši
  12. Katarina: Veš kaj je fajn pri pisanju bloga? Da lahko včasih kako misel, ki bežno razburka tvoj vsakdan, razvlečeš v dooolg, kompliciran zapis. Še boljše je pa to, da imaš super bralce, ki te razveselijo z njihovimi komentarji ... mislim, vašimi komentarji. Ti povem, da paše. :D

    OdgovoriIzbriši
  13. sandra, sej vem, več k na blogu časa porabiš, manj denarja bo šlo za psihiatre ;)

    samo hotla sem rečt, da ne vidim v čem je problem takšnega wellnesa samega po sebi... ampak sex sam po sebi nima veze z ljubeznijo ali čemerkoli drugim... sprostitvena aktivnost, če obstaja povpraševanje, potem je potrebno zagotovit ponudbo

    oh kompliciram... če so ljudje dost stari in svobodne volje, ne vidim problema ;)

    OdgovoriIzbriši
  14. Katarina: Zame prostitucija ni sprostitvena aktivnost oz. je sprostitvena samo za eno stran. Sej vem, da ljudje z zdravim spolnim življenjem gledamo na vse to kot na hec, ampak v bistvu gre za zelo hudo izkoriščanje in poniževanje vsaj ene strani. Da pa se take aktivnosti danes reklamirajo kar po radiu, je pa zame čisto mimo. Mogoče nisem človek dobre volje, he, he, ampak jaz na to tako gledam.

    OdgovoriIzbriši