nedelja, 09. maj 2010

Readaptacija vrta


Ves teden sem razdajala sadike, tako da sem na koncu obdarovala osem ljudi. Nekatere srečne lastnike najboljših paradižikov in feferonov v mestu sem srečala prvič. Zelo zabavna in nadvse zanimiva izkušnja. Najboljše pri tem obdarovanju pa je to, da so mi dame prinesle čudovita darilca v zameno za sadikce. Na koncu sem veliko več dobila kot oddala, he, he. Hvala lepa vsem, ki ste se javile in prišle na pomoč.


Po prešernem obdarovanju sem se lotila readaptacije vrta. Moja mama je pripomnila, da zgeldam kot kaka stara prekaljena kmetica. Srce mi je zaigralo. Zdaj samo še zalivam in čakam na prve rdeče sadeže. Držite pesti.

9 komentarjev:

  1. :) Glede na mamin komentar ti manjkata samo še ruta in fertah :)
    joke ... mislim pa, da si boš počasi zaslužila kakšne cute rokavičke, da ne boš kar naprej zemlje izza nohtov drgnila :)

    Glede na ekstremno skrbno oskrbo tvoje njive boš moral razmisliti še o podpori rastlinic, ki se bodo sicer ob obilni letini kar polomile

    Uživaj v pridelku!!! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hihi, če tole niso prave kmečke-vrtnarske rokice :)
    Hvala za menjavo, upam, da nama obema rastlinice dobro rodijo.

    OdgovoriIzbriši
  3. M: Ruto vsake toliko nosim zaradi zelo fensi imiđa. Firtoh si pa koj sešijem, če praviš, da je del obvezne opreme (ti boš že vedela, he, he).

    Ob prvih znakih rdečega sledi izdatno poročilo. :D

    Sonja: O tem ni niti najmanjšega dvoma. Imaš vrtnega palčka za srečo? Jaz ja. LOL

    OdgovoriIzbriši
  4. Ej dečva, še nekej ... če najdeš prostor kje okrog palčka, lahko dobiš kakšno zaenkrat še mini sončnico ... iz mini sicer zraste veliko, ampak jaz imam kljub temu vsako leto kakšno tudi na balkonu ... povej, če te mika, jih je pognalo toliko, da ti z veseljem kakšno odstopim

    OdgovoriIzbriši
  5. M: Moj palček je stegnu surlo, pravi, da baziliko še prenaša, kaj večjega pa ne.

    Ne, zares. Situacija je taka. Balkon ratuje premajhen. Kapacitete so zapolnjene, prostora je samo še za papriko in bučke, ki še prihajajo s Primorske. Sončnice bodo žal morale počakati. Prisrčna hvala za ponudbo. Imam pa jaz še kak feferon odveč, če te mika. :D

    OdgovoriIzbriši
  6. OK, ni problema, sej si v resnici ne predstavljam, kako jih imaš na tetris zložene :) glavno, da ti uspeva. A te lahko vprašam, kaj misliš z bučkami? Rabijo veliiiiiiik prostora, veš.
    Feferoni? Hm, zakaj pa ne. Prostora imam itak dovolj. Se ti oglasim na mail.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ti bom dala jaz tetris ... LOL

    Sej ne bom gojila buč za Pepelko, ampak une male bučke, cukete. Pa še to samo eno sadiko. In eno rumenih paprik, ta podolgovatih.

    Sej vem, da si mi strašansko fouš, priznaj. Ti bi tudi imela tako fensi balkon, kjer vse raste kot gobe po dežju, pa se moraš zadovoljiti zgolj z vrtom.

    Ja, pošlji mail, al si ga že. Čaki, grem gledat.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ej, te tri sadike s slike mi delujejo nekam znano :) Hvala še enkrat. Je tudi zame zanimiva izkušnja, ko pošiljam seme naokrog. Sem ti pa iskreno privoščljivo favš tega tvojga balkona. Jaz bi tudi enega. Saj bo drugo leto lep vrt, za sadike pa še vedno ni spodobnega placa. Si bo treba toplo gredo omislit.
    Me veseli, da si uspela cukete nafehtat. Mi je bilo kar škoda, da ti jih ne morem poslat. Lahko se pa s kom zmeniš, da ti buče za Pepeplko goji, potem pa menjaš za paradižnik :).

    OdgovoriIzbriši
  9. Emeta: Tale moj balkon se je resnično izkazal. Za zdaj. In prou fajn se mi zdi, da smo vsi profitirali od njega, he, he.

    Ne sekiraj se zaradi buč, kar ni izvedljivo pač ni. In naj ti bajno obrodijo novo prispele sadikce. :D

    OdgovoriIzbriši