sreda, 26. maj 2010

Odštevanje naj se začne

3, 2, 1 ... Poletje!

Ne, saj vem, da ga še ni. Bi pa pospešila tole odštevanje, če bi se dalo. Za začetek doma narejen sladoled. In domač ledeni čaj.


Sladoled: sladka smetana, sveže ali zamrznjeno sadje, vanilin jogurt, sladkor.


Sadje zmiksate, mu dodate jogurt, sladkor in stepeno smetano. Dobro premešate ter postavite v zmrzovalnik za nekaj ur. Sladoled bo boljši, če ga boste med strjevanjem nekajkrat premešali.

Jaz sem si tokrat pomagala z Ikeinimi modelčki za sladoledne lučke. Zelo priročno.


Ledeni čaj: skuhate čaj po lastni izbiri, vanj stisnete limonin sok, ga sladkate (po želji) in postavite za nekaj ur v hladilnik. Preden ga postrežete, vanj date še nekaj ledenih kock in narezano limono.

In potem se usedete na balkon ali vrt, če ju imate, in uživate. V mislih pa odštevate dni do začetka poletja. Jaaa ...

Šment, a morajo ravno zdaj ti smetarji piskat tle okrog?!

22 komentarjev:

  1. Super zgleda, sploh sladoled je zanimiv...

    OdgovoriIzbriši
  2. trenutno zavračam vse, kar je mrzlo in ledeno. tako brez glasu sem, da imam mal problemov v službi s komunikacijo po telefonu :) vse je kriva bella Italia :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hm, jaz pa ravno takrat najraje sežem po sladoledu, drugače ga jem le redko...

    OdgovoriIzbriši
  4. Juhu!
    Tudi mi imamo takšne modelčke za proizvodnjo domačih 'lučk'. Super so, res! In tisočkrat bolj okusne kot kupljene...

    OdgovoriIzbriši
  5. @alcessa...jaz imam sladoled najraje pozimi, v toplih mesecih ga zelo redko jem, ker sem po njem žejna kot kača :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja, pozimi je res najbolj ... zanimiv :-)

    Recept za sladoled me malce spominja na tistega za sadni šejk, ki sem ga prekopirala in bloga Kruh in vino: v mikserju zmešam zamrznjene gozdne sadeže z melkom in medom (ali javorjevim sirupom) - njami.

    OdgovoriIzbriši
  7. kako simpl:-)) Bomo probali, hvala za namig!

    OdgovoriIzbriši
  8. Ojla, dečue, mi pa kuhamo doma na 39 in več. Maj pa tak. Najprej dež, potem pa vročina in vneta ušesa. Zakon.

    Ja, sladoled po deset, kdor ga kupi se zastrupi ... je ratal zelo dober. Če ga v Italiji preveč poješ, kar se zelo hitro zgodi, ker je njihov svinjsko dober, potem zna bit, da še kak teden ne bo glasu, hehe.

    Sicer pa naj bi si ljudje zaželeli sladoled, ko smo žejni, alcessa, veš. :D

    Nika, na zdravje na naše sveže, domače lučke.

    Neyla, ni zakaj, take reči vedno prav pridejo v domačem zmrzovalniku.

    Beograd, Beograd ... (včeraj sem spet slišala mojo omiljeno pesem) Ne gre pa ne gre iz ušes. Ma ne, geni, geni. :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Jaz sem tudi včeraj začela z ledenim čajem. Iz domače melise in nekaj vrst mete, za nameček sem pa dodala še en žajbljev list.
    Pa ne zdaj kuhat, no :( Zdaj se kvečjemu na žaru peče. Okoli in okoli, dokler ni vse enakomerno zapečeno.

    OdgovoriIzbriši
  10. Tudi mi imamo take modlčke. Komaj čakam, da tudi mi (kako smo usklajeni) nehamo kuhat in potem bomo tudi mi zamrzovali:) Tale sladoled mora biti res okusen.

    OdgovoriIzbriši
  11. K: Jaaa, melisin čaj je zakon.

    Hehe, mi se bomo najprej skuhali, potem pa še malo spekli, smo zamenjali vrstni red, kaj čmo. :D

    martita: Papiga ponavlja ... LOL

    Ej, naš sladoled je jagodni, midve z Manco sva ga že polizali in je prva liga.

    OdgovoriIzbriši
  12. Sandra, pozabila sem povedati, da poletja letos ne bo... Vse tako kaže.

    OdgovoriIzbriši
  13. My experience. Yours doesn't?

    OdgovoriIzbriši
  14. Aja, aja, oprostite elderly lady. Vi imate gotovo več dragocenih izkušenj. In pametno je prisluhniti starejšim od sebe.

    OdgovoriIzbriši
  15. Lahko pa sem tudi bolj natančna:

    trga me med palcem in drugim prstom na levi nogi, utripa mi 12 trepalnica od leve na desnem očesu in iz leve nosnice mi rase dlačica, ki je za 2,3 mm daljša od tiste v desni nosnici.

    To pomeni, da poletja ne bo.

    Še kdo dvomi?

    OdgovoriIzbriši
  16. Sej sem vedla, da ne bo šlo tako zlahka. A to sproti pozabiš, kaj si hotela povedati, ali ... Ne, ne, samo vprašam. (evil)

    Jaz nikoli ne dvomim v tvoje ugotovitve. Še posebej takrat, ko so tako znanstveno zastavljene. LOL

    OdgovoriIzbriši
  17. predlog za čaj...edini čaj k ga jst pijem :)
    sveža melisa...kr konkreten šop, daš v vrč, sladkaš, poliješ čez vrelo vodo in pustiš stat... pol pa še malo limete za zraven.mmmmmmmm

    sladoled pa še vedno zmaga ben&jerry ok pa prejšnji teden sem našla carte d'or mangov sorbet in ga požrla iz ene :(

    OdgovoriIzbriši
  18. Seveda sproti pozabljam!

    Pa saj nisem neumna, da bi vse

    OdgovoriIzbriši
  19. Katarina: Poskusim. Imam meliso na balkonu.

    Lady Gaga: LOL ...

    OdgovoriIzbriši
  20. sandra: no sej, sem pozabla napisat...lahko tudi meta, bezeg, poljubno...samo sveže

    OdgovoriIzbriši