torek, 18. maj 2010

Ocvrta jabolka


Na otroškem igrišču je imela babica Mančine vrtčevske prijateljice nek neznan prigrizek. Ocvrta jabolka. Manca si je po prvem grižljaju zbasala v usta kar tri kose in mami Sandra je seveda takoj želela vedeti recept za to čudo.


Zelo preprosto. Jabolka olupite, jim odstranite sredinski del ter narežete na kolute. Nato jih namočite v mešanico iz jajca in moke in ocvrete na vročem olju. Po želji jih potresete s sladkorjem. Menda se jim zelo prileže sadni sirup ali kepica sladoleda.


Tudi mami Sandra si je zbasala tri v usta.

20 komentarjev:

  1. Ja, ja, tale receptek je super. In meni je ful dobro če v to maso namočiš banano in ocvreš. NJAMI!!! Ananas mi pa ni bil všeč. ;-)

    OdgovoriIzbriši
  2. To je moja mami delala meni in Juno jih obožuje:) In mislim, da je to edino jabolko, ki ga moj nečak spravi po grlu:)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Techka: Ja, ocvrte babane so zakon. :D

    Tina: Haha, tvoja tašča mi je izdala recept zanje.

    OdgovoriIzbriši
  4. KO smo mi doma delali palačinke, smo vedno naredili še par krhljev ocvrtih jabolk, mmmm. Ampak moji otroci jih pa ne marajo preveč :-(

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja, sej vem! Moja tašča baje nikol ni dala dost na kuho, tko prav Manimejker. Zdej se pa ful trud in morm rečt, da ji včasih kej prov rata. Npr. Pehtranko naredi res odlično!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ne bom več bral tvojega bloga ... :(
    Vsaj ne na šihtu, pol sem vedno lačen. :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Oooo tole pa naša nona še vedno naredi občasno! Za prste polizat!! In še posebno dobre so mrzle.

    OdgovoriIzbriši
  8. tole sem jedla nazadnje pred (verjetno)tridesetimi leti(!) Sama jih nisem nikoli delala, kot otrok pa sem tudi jedla samo mrzle.

    OdgovoriIzbriši
  9. akvarij, Kristina, M&M: Še enkrat se je izkazalo, da kuharske novitete do mene potujejo precej dlje kot do ostalih. LOL

    Anonimni: Se opravičujem. Izostal je napis: Priporočljivo je branje na poln želodec. :D

    Upam, da si že uspel kej prigriznit.

    OdgovoriIzbriši
  10. tudi na poln želodec ni to za brat ; / potem so pa oči lačne pa še nekaj sladkega zapaše ...
    Uršula

    OdgovoriIzbriši
  11. poskusi alternativo brez jajc, meni je boljša sicer.... tempura...riževa moka, zmešaš samo z vodo v gladko testo, namočiš, ocvreš...čez pa najbolj paše med....in sicer vroč med, da je lepo tekoč...mmmmmmmmm

    jst tudi pekla učer!! mafine! maline-pomaranče-čokolada... kolegice so jih ubile k da bi jih stran vrgel :)

    OdgovoriIzbriši
  12. aja... v tempuro namakamo vse....sadje, zelenjavo in tudi meso :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Uršula, hja, em, pa sej ena čokoladica iz avtomata ne more biti greh. :D

    Katarina: Če se riževa moka dobi v navadnih trgovinah, potem bom poskusila, sicer ne zahajam v trgovine s posebnimi živili, ker so mi precej s poti (BTC in podobno). Sicer se pa tole z medom sliši zelooo mljask mljask. In ker vidim, da imaš en fajn recept za mafine, bi te prosila zanj, če ni predolg. Hvala.

    OdgovoriIzbriši
  14. tempuro imajo v mercatorju....na tisti polici k majo azijske zadeve...taka mala rdeča plastična vrečka je pa neki z eno bizarno pisavo piše gor :)

    dej mi mail pošlji za mafine pa dobiš :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Mmmm... zdaj si me spomnila, da moram ob naslednji priložnosti mami predlagat, da jih spet naredi (samo za 2 se mi skoraj ne splača packat)... LOVE THEM! :D

    OdgovoriIzbriši
  16. Katarina: zezelj@gmail.com

    Hvala.

    Chiara: Ja, jaz sem tudi fan number one od včeraj. LOL

    Sicer pa, kmalu vas bo več, pa boš lahko packala po mili volji.

    OdgovoriIzbriši
  17. Mi smo pa doma pri starših to kar naprej jedli ... ja, si uganila, sama tega ne delam ... enih stvari se pač prenaješ in jih potem raje odmisliš

    OdgovoriIzbriši
  18. Mmmmmmm, hrana moje mladosti. Moja mama ji je rekla jabuka u šlafruku.

    Pa pohane šnite, njami.

    OdgovoriIzbriši
  19. M: Ja, kar je preveč, je preveč. :D

    kaja: Joj ... pohane šnite, te so tudi zame sinonim za moje otroštvo. Hvala.

    OdgovoriIzbriši
  20. evo, recept je v mailboxu :)

    OdgovoriIzbriši