sobota, 15. maj 2010

O fado

O fado je ... kako bi ga opisala ... Fado je hrepenenje, je ljubezen, je morje, je trpljenje. Fado je tradicionalna portugalska glasba, ki zareže v srce. Jaz se naježim vsakič, ko mu prisluhnem.

Marizo, pevko fada, sem prvič slišala v živo pred nekaj leti v Cankarjevem domu. Nepozabno. Zdaj se vrača v Ljubljano. Na Drugi godbi bo nastopila 19. maja in uganite, kdo je srečni imetnik dveh vstopnic. He, he, jaz, seveda.

Če imate radi glasbo in koncerte v živo, prisostvujte, ne bo vam žal. Evo, za pokušino. Lep konec tedna vam želim.

7 komentarjev:

  1. Joooj, meni je Mariza TAKO ZELO všeč. Vsem mojim prijateljem, domačim itd. pa je zoprna, hudirja.. In zato ne grem na koncert! Ker sama na koncertu... NO GO!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hehe, točno to sem hotela napisat tudi jaz :)))) Bi jo šla poslušat, pa mojemu ni :( No, saj če bi glih sitnarila, bi šel, ampak je brez veze, če ne uživa.
    Sem ga enkrat na Madredeus spravila, ko so bili v Cankarju :) je blo tudi fino. Meni :))))
    Uživaj še za nas.

    OdgovoriIzbriši
  3. ooooh ja mariza... jst bi tut!!! takole za prepriprave na dopust....oooh letos mi ne uide fado večer...sicer bolj verjetno na portugalskem kot v lj, ampak vseen..Mariza bo še prišla okol

    uživaj sandra!

    p.s. zadnji teden sem čisto out, prebrat mi še uspe, za komentiranje pa nimam več energije, posledično silent treatment iz moje strani :(

    OdgovoriIzbriši
  4. akvarij: Škoda, to je res zoprno, če nikogar ne zanimajo TVOJE reči. Hm, drugič gremo skupaj. :D

    Sonja: Ah, ti možje, gdo bi jih razumel. LOL Ja, Madredeus so tudi meni zelooo pri srcu, upam, da še pridejo.

    Bom kako slikico stisnila za vse, ki ne boste zraven. :D

    Katarina: I hate you. LOL

    OdgovoriIzbriši
  5. Sandra: ja sej...se mi je zdelo :P

    OdgovoriIzbriši
  6. O, super. Jaz bla par let nazaj na njenem koncertu v Križankah. NORO, NORO... še zdaj dobim "kurjo kožo", ko pomislim na tisti večer. V sredo pa ni varstva :( smrk. Uživaj namesto nas....

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala lepa. Sporočim, kako je blo.

    OdgovoriIzbriši