ponedeljek, 17. maj 2010

Ne moti


Niti slučajno nimam časa za pisanje. V šiviljski trgovini, kjer sem zadnje čase stalna stranka, tako zelo stalna, da sem že dobila prvi popust, sem odkrila posamične Burdine kroje. Ja, sej vem, da že vse veste za njihov obstoj. Pa kaj, pa kaj. Sej ni treba bit važne. V glavnem, kupila sem kroj za čudovita dekliška krilca in za balonaste hlače ... zame.

In zdaj že par dni študiram, kako sploh pristopiti do teh krojev. Na njih sicer piše EASY, ampak meni se ne zdijo nič kaj easy. Izreži, zavihaj, upogni. Nikjer angleških navodil. Še dobro, da znam italijansko. Uf, saj pravim, da sem strašansko busy. Ajdi. Ne me motit.

9 komentarjev:

  1. :) OK no, pol te pa ne bom motila ...

    Ej, ampak navodila imaš pa na easy modelih ponavadi v besedi in sliki ... strip torej :)

    OdgovoriIzbriši
  2. ne bomo motili... ampak res bom prišla čez cesto po kakšno novo oblekico, če delaš pa hlače tut pa sploh, tisto je pa itak nemogoče dobit :(

    OdgovoriIzbriši
  3. Takle kroj bi pa jaz morala za mojo dečvo kupit. Sem pregledala vso zalogo Ottobre, ki jo imam doma, pa skandinavci tega nimajo :(
    Moram odkrit, kje imajo Burdine :)))) Čeprav bi po 25 letih šivanja verjetno lahko sama zrisala tole :)
    Nč, te ni za motit. Bomo počakal rezultat :)

    OdgovoriIzbriši
  4. @M: Ja, res so ene slikice ... ampak ločene od teksta in v tujem jeziku. Precej nerazumljiv strip, ti povem, še posebej če prvič gledaš v kroj. Ampak bom neki ščarala, hehe.

    @Katarina: Hlač se pa res ne da dobit nikjer. Vse, kar imajo, je narejeno za okostnjake, ne pa za izpopolnjene ženske in dekleta. LOL

    Če mi kaj rata, lahko naročiš pri meni.

    @Sonja: Tale kroj za balonaste hlače sem dobila v Elni pri hotelu Lev. Številka kroja je 7546, stane pa nekaj čez tri evre.

    OdgovoriIzbriši
  5. Sem vedela, da si 13.5. pretiravbala. Tvoje pisanje ne gre skupaj z balonastimi hlačami :P

    OdgovoriIzbriši
  6. K: Kako to misliš? Sej jih še nisem sešila, veš. Bi pa rada, zelo rada. Ampak zaenkrat poskušam dešifrirat kroj. Mislim, da se bom najprej lotila otroške kiklce, tisto mi že gre od rok.

    OdgovoriIzbriši
  7. Sandra, slučajno vseeno sprejemaš oblačila, ki se jih da koristno uporabiti kot blago? :-) (mojo omaro neki tišči, pa sem si rekla, bom vprašala Mojstro Šiviljo Ljubljansko)...

    OdgovoriIzbriši
  8. Tule piše, da si lahko pobereš navodila v angleščini :)
    http://www.burdafashion.com/en/Patterns/Main_Collection/7546_Pants/1270778-1128998-1762374-1764095.html

    OdgovoriIzbriši
  9. alcessa: Ja, z veseljem. Ampak stroške pošiljke krijem jaz. :D

    Ti pošljem mail zvečer.

    Sonja: Tristokrat hvala. Tole je pa veliko bolj ''handy''.

    OdgovoriIzbriši