ponedeljek, 31. maj 2010

Na balkonu


Zunaj je ponedeljkov vesoljni potop. Mene zvija po trebuhu zaradi jutrišnjega začetka službe. Otroci so sitni, ker ne moremo nič ven. Hvala bogu ... graditeljem bloka za prostoren balkon.


Se bo to Biblijsko deževje sploh kdaj končalo?

12 komentarjev:

  1. Ja tale balkon zgleda krasen!
    Ti, ki veš vse o debelem krompirju..., se ti morda sanja zakaj se moja bazilika kravžlja?
    Jutri pa le pogumno, z barko v službo:)!

    OdgovoriIzbriši
  2. Tina: Ja, seveda vem. Kravžlja se zato, ker zunaj dežuje, vlaga pa nakravžlja lase ...

    Khm, ne, v bistvu se mi niti ne sanja. Edino če nimaš morda kake posebe sorte bazilike. Bu.

    Ja, še malo pa bomo spet gradili hiše na kolih in se prevažali v deblakih.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ha,ha,ha..
    Sej ne sprašuj, zakaj že cel mesec nosim čop in so vse elastike že popokale! Zdej me vsaj noben več ne sprašuje, če sem si dala trajno:)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasne fotke, nič apokaliptično ne deluje tale vrt, bazilika in sladoled v roki! Vseeno pa te čist razumem glede prvega dne v službi. Jaz imam še 3 mesece do konca, pa me že zdaj zvija v trebuhu, da o depresiji ne govorim. Glede na to vesoljni potop sploh ni slaba ideja.....

    OdgovoriIzbriši
  5. Hi, hi, hi...
    Midva z Žabcem sva zjutraj najprej pogledala skozi okno.
    Potem sva se oba namrdnila,
    potem sva se pomenljivo spogledala in
    potem sva družno ugotovila,
    da danes pač ne greva v vrtec! Pha!

    Moj balkon je čisto moker in zato popolnoma neuporaben, ga pa krasijo čudoviti paradižnički, bazilike in lilije...
    Moji paradajzki so že prave sekvoje, da veš.

    OdgovoriIzbriši
  6. bazilika se kravžlja če je preveč zalita :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Se je že končalo :)
    Držim pesti, da se boš v službi jutri imela dobro.

    OdgovoriIzbriši
  8. @Tashky: Ane, človeka kar stisne, ko mora po enoletni prekinitvi nazaj v službo. Ampak potem, ko zalaufa, pa ne moreš brez.

    @Nika: Sem prou vesela, da ti paradižnički krasno uspevajo. Pol, ko bo čas za pobiranje, se bomo tekmovali, čigavi so večji. :D

    @Katarina: Vidiš, vidiš, pa le nisem bila tako daleč od resnice. LOL

    @K: Ja, pa se je le malo razjasnilo. Jupi! Se človek takoj bolje počuti.

    Hvala za lepe želje.

    OdgovoriIzbriši
  9. Malo pozno, pa vseeno ... upam, da v tem momentu v službi razturaš in boš prišla nazaj polna energije, polna navdušenja in s posebnim elanom za vse naslednje dni ...
    Naj bo tale tvoj dan megaaaaaa!

    OdgovoriIzbriši
  10. Muito bom seu blog voltarei!

    OdgovoriIzbriši
  11. Verjamem, da v službi že imaš svoj red, kot se spodobi. In ne daj se tistim brezbrižnešem.

    Sem pa danes kontrolirala svoj/tvoj paradižnik: 7 jih raste na prostem, 2 imata posledice dežja - belo obrobljene liste. Prepričana sem, da je plesen. Presneto, sem pa ja vedela, kakšno bo vreme :) No, bom še poročala in kontrolirala, kako uspeva ostalim. Upam, da bo debel in rdeč :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Emeta: Upam, da ratajo fajn veliki in debeli ... sadeži, se razume. :D

    OdgovoriIzbriši