petek, 28. maj 2010

Mož bo čuval otroke


Včasih se zgodi kaj takega, za kar mislimo, da ni mogoče. Ravnokar se izteka moja porodniška, stara služba me ne čaka, razpisov za učitelje je malo ali nič, vsega skupaj sem poslala eno prošnjo na osnovno šolo 5 km od doma in glej ga zlomka ... dobila sem službo. Eni znamo.

Prvi razgovor z ravnateljico sem opravila v sredo. Popoldan tega istega dne me je klicala, če lahko pridem v četrtek še enkrat. Hm, morda igra na karto, kdor zdrži do konca, dobi službo. Edino spodobno srajco in ujemajočo jakno sem oblekla že v sredo, za v četrtek ni ostalo kaj dosti v omari. Nič, bom igrala na karto osebnega šarma. V četrtek je ravnateljica spet prerešetala kandidate v ožjem izboru in ... osebni šarm še deluje.

Aja, prvo vprašanje na razgovoru: ''Imate strokovni izpit?''

Drugo vprašanje: ''Kje ste delala pred tem?''

Tretje vprašanje: ''Kdo bo mirkal otroke?''

Hopa, Miki, poznam jaz take, kot si ti. Odgovor izstrelim kot iz topa: ''Mož bo čuval otroke, če zbolijo, ker dela doma.''

Odgovor v polno. Služba je moja. Jaz imam pa službo, jaz imam pa službo, jaz imam ...

31 komentarjev:

  1. Ja, je kr problem s temi službami po končani porodniški. Men so že 6 mesecev prej govorili, da me služba ne bo več čakala, ampak na koncu me je počakala. Mislim, da je skrajšni čas, da nas mamice tudi država zaščiti glede tega saj je tega vedno več.
    Drugače pa čestitke, čestitke za novo službo...

    Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitam!Dober občutek, kaj!Srečno v novi službi!

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitam!
    (Sicer ne razumem čisto, ker sem se po par izkušnjah zelo potrudila, da kljub pedagoški izobrazbi ne bi pristala v šoli, potem pa še ugotovila, da se na način 'svobodnega suličarja' da lepo živet, ampak občudujem in - čestitam!)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ej, bravo zato. Si pa res faca. Kar takole iz prve. Pa sej res, kaj bi se človek matral, če iz prve rata. Ne vem čisto za kaj, ampak tudi jaz bi te imela z veseljem za učiteljico. Bodi fajn!

    OdgovoriIzbriši
  5. ooooooooooooooo čestitke!!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Supeeeeeeeeeeeeeeer, čestitke :))))) A ni fajn, ko takole hitro rata :) Al je mogoče prehitro? :)))

    OdgovoriIzbriši
  7. Čestitam. To je pa res lepa novica. Tvoj šarm več kot očitno deluje. Tudi na nas tukaj.:))

    OdgovoriIzbriši
  8. Čestitaaaam!!! Vsake toliko pa res komu rata! (al pa vsi ostali nimamo dovolj dobrega osebnega šarma) :-)

    Super!!!! Zlo sem vesela zate! GO GIRL!!!!

    Kaj potem začneš septembra?
    Le glej da bo blog redno pisan tudi, ko boš zaposlena... Ker si nas s tem zelo razvadla! ;-)

    OdgovoriIzbriši
  9. ČESTITKEEEEEEEEE!!!
    5 minut od doma? A pol bosta z M. skup hodile:)

    OdgovoriIzbriši
  10. Bravo mami...
    Upam pada to ne pomeni da bojo tvoji zanimivi blogi uasnili ?

    OdgovoriIzbriši
  11. SUPER!
    Pa takrat, ko ti bodo mulci potegnili iz pet še zadnji živec se spomni, kako si bila negega lepega majskega dne vesela te službe! ;)

    OdgovoriIzbriši
  12. BRAVO SANDRA!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ta čarobni odgovor sem jaz zalomila -šola za drugič:)
    Fantastično!!!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  13. Čestitam še enkrat, upam, da bo to to... Mene bi poučevanje v osnovni šoli kljub ustrezni izobrazbi precej hitro umorilo (enkrat zdržala točno 2 meseca), imam pa sestrično, ki to zmore z "levo roko", tako da je na koncu koncev res vse odvisno od nas... In šarm še nikoli ni škodil. :-)

    OdgovoriIzbriši
  14. Kaj naj rečem ... HVALA! Nimate pojma, kako lepo je brati vse vaše zapise. Hvala, hvala, hvala.

    Upam, da delo v šoli fajn zalaufa, ker začnem že s 1.6. In upam, da bom blog še naprej redno pisala, ker sem postala odvisna. V bistvu, morda kdo od vas ve, če obstaja kako društvo anonimnih blogerjev oz. društvo za odvajanje od bloganja. Ne? Pa bi moralo. LOL

    OdgovoriIzbriši
  15. Mogoče res obstaja...
    Ampak tebi odsvetujem članstvo v njem...

    OdgovoriIzbriši
  16. Opa, Miki, ti si pa res ultra hitra... čestitam ti iz vsega srca!
    Veš da ti bo zalaufalo, o tem sploh ne dvomim.
    Dvoje je čista resnica: ta ravnateljica mora biti zelo pametna ženska + mami Sandra je babnička na mestu.
    Uživaj!

    OdgovoriIzbriši
  17. Še Katanec bi rekel: KAPO DOL! :-)

    OdgovoriIzbriši
  18. Čestitke, čestitke - prav privoščim! :)

    Drugače se pa, kot si namignila, glede otrok (če jih imaš ali ne) in služb (če jo imaš ali ne) dogajajo grde stvari, ja, predvsem če si ženska.

    Ja, blog pa le še piši! :)

    OdgovoriIzbriši
  19. Bravo Sandrica. Res, čestitke. Takole s prve. Kako lepo se vse poklopi, če pozitivno razmišljamo!
    Pa ne pozabi, seveda poleg bloganja (ko j*** odvisnost, ta odvisnost je čist ok, tako kot odvisnosti od teka, od branja knjig,... ipd), na šivanje, ne pozabi norim idejam, da zaspijo...

    Pa uživaj!

    OdgovoriIzbriši
  20. U, super si to spedenala! Bravo! :)
    Ja, na blog pa le pazi... bi ga bilo škoda (odkar delam se se večkrat zalotim, da ga zanemarjam). Sicer pa ne dvomim, da boš med malimi vražički dobila tudi kopico navdihov za pisanje ;)

    OdgovoriIzbriši
  21. Še enkrat ... hvala. :D

    Tjažko: Kot pravi odvisnik sem še v fazi zanikanja.

    OdgovoriIzbriši
  22. Oooo, to pomeni da naslednji teden že začneš delat... OPA, to pa bo sprememba! :-) Ampak ti boš itak vse lepo spedenala.

    OdgovoriIzbriši
  23. Hi!
    thanks ...have a nice weekend!

    OdgovoriIzbriši
  24. O kolk je blo tole fajn prebrat. Čestitam in skačem od navdušenja, čist res. Mah a veš, ti fejst privoščim, čist zares.
    Upam, da te mularija ne izmozga preveč, da te bo ob popoldnevih in večerih res še kaj ostalo za družino in naaaaaas.
    Zdej si pa tršiiiiiiiička :) Super, res. Ful sem vesela zate.

    OdgovoriIzbriši
  25. Čestitam in ti kot krotilki bodočih rodov želim veliko sreče, potrpljenja in uspeha. :-)
    Malo me je skrbelo, ko si objavila podjetniško nakano moža. Pri mojih letih sem nekako prepričan, da je koristno, če ima vsaj eden od zakoncev "normalno" službo. ;-)

    OdgovoriIzbriši
  26. Aja, a bo odslej tvoj mož polnil blog, ko boš ti pozno v noč popravljala kontrolke? ;-)

    OdgovoriIzbriši
  27. Bimbo: Ja, pri nas sem jaz tista, ki ima bolj izostren čut za materjalno varnost. Mož je bolj avanturistične sorte, zato si tudi upa odpreti sp. Jaz imam pa raje varno, državno službo, kjer plača pride vsak mesec in so otroci siti.

    A če bo mož pisal blog. Ha, ta je pa bosa. Kje, pisanje mu ne gre niti približno od rok. Je pa rekel, da si bo v službi (ki jo namerava v kratkem zamenjati za s.p.) namontiral otroško stajco in tam čuval najmlajšega, zdaj ko bom jaz delala. Po švedskem emancipacijskem vzorcu, hehe.

    OdgovoriIzbriši
  28. Čestitke!

    Bodi le navidezno stroga. Tiste s preveliko energije ne blokiraj, ampak jih pošlji po kredo, da naredijo sprehod (tek?) okrog šole,dodatno nalogo,..

    Spodbujaj jih, da vedno sprašujejo, naj ne bodo tiho,naj razmišljajo,naj stvar rešijo na drugačen način kot piše v knjigi, učbeniku,...

    Iz zapisov na blogu je očitno, da boš učila enega od jezikov...vedno jih navdušuj za kako dobro knjigo...ala Jules Verne, Karl May,...poskušaj jih prelisičit s klasiki mladinske literature...ne z današnjim vampriji, potterji,...

    Nakladam...in še povrh nisem iz tega foha. No ...v glavnem srečno!

    OdgovoriIzbriši
  29. @smoger: Povedal si veliko pametnega. Veš, v učiteljskem poklicu je tako, da snov zna podati vsak, ki ima diplomo. Tisto, česar pa ne zna vsak, je pa uspostaviti ravnovesje med redom in domačnostjo, med razigranostjo in zbranostjo, med delom in igro. To je moj cilj. Ampak pride z leti delovnih izkušenj.

    Hvala.

    @bRuLa: Mille grazie, cocca. :D

    OdgovoriIzbriši