sobota, 29. maj 2010

Misija nemogoče II

Zadnje tedne na komercialni televiziji vrtijo Misije nemogoče. Jaz sicer nisem ravno tip gledalca, ki pada na take filme, ampak en prizor mi je skrajno kulski, in sicer tisti, ko Tom Cruise v Misiji nemogoče II prosto pleza po srhljivo visoki steni nekje v Grand Canyonu (ali kje že) in nato v nekem trenutku zdrsne, se komajda ulovi, ampak se reši, logično, seveda je še naprej hladen kot špricer in tedaj pogleda naravnost v kamero ...

Tom Cruise na robu možnega, z mišicami, napetimi kot struna, in razkuštranimi lasmi, v glavnem skrajno seksi in oh in sploh, me gleda naravnost v oči in me sprašuje A ti to gledaš, al kaj? In potem se obrnem k možu, ki bruhne v smeh, in oba se strinjava, da je Misija nemogoče II eden boljših nemogočih filmov vseh časov.

12 komentarjev:

  1. super filmi so, če jih jemlješ kot komedijo seveda :D ob redkih komedijah se tolk narežim

    OdgovoriIzbriši
  2. Pri nas smo včeraj zvečer tudi ugotavljali, da so risanke za odrasle na skoraj vseh programih :)))) Sami čudežno vsezmogljivi junaki :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi odrasli rabimo junake. Moja sta Tom Cruise in Chuck Norris. LOL

    OdgovoriIzbriši
  4. Film sem gledal bolj napol. Zaužit z zrncem soli je res prav smešen. Ker sem zadnje čase (skoraj) prikovan pred TV zaradi starih budalosti pod šifro 007, sem našel kup vzporednic. Octopussy se mi je zdela pristna komedija. :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Bimbo: Ja, tudi mi smo gledali sedmega agenta, kako rešuje svet. In kar se nama je zdelo najbolj hecno je to, da so ti filmi ob izidu vedno ponujali višek filmske produkcije in posebnih efektov, z nekaj letnim zamikom so pa naravnost smešni.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja mene tud vsak ta drug vpraša, ko pravim da plezam , če je to tko kot Tom Cruise v Misiji nemogoče ali pa v filmu Vertikala smrti. Pa mi je tud smešen:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Aja men je TOP GUN tak brezčasen film, k smo že pri Tom Cruisu.

    OdgovoriIzbriši
  8. Tina: Hehe, samo da se ti ne zaplezaš tako kot Tom Cruise, zato ne izvajaš tako ekstremnih poskokov.

    Ja, meni se tudi zdi, da je Top Gun eden izmed kultnih filmov. Kot mula sem ga gledala do onemoglosti.

    OdgovoriIzbriši
  9. To je ena tistih filmskih scen, iz katere se pogosto pohecam - TC, ki se po zdrsu ujame na mezinčkih, obrnjen s hrbtom proti steni :))

    OdgovoriIzbriši
  10. Škorčica: Ej, ta scena je res tako odbita, da je postala kultna. :D

    OdgovoriIzbriši
  11. MI je zanimiv le do takrat ko izveš kdo je v ozadju (beri: izdajalec)...pol naprej napol spim.

    OdgovoriIzbriši
  12. smoger: Hehe, moški gledate do izdajalca, ženske pa do poljuba. :D

    OdgovoriIzbriši