četrtek, 13. maj 2010

Mami Sandra teče

Sem take sorte človek, ki verjame, da mu življenje nekaj sporoča. Pred nekaj dnevi sem na jutranjem sprehodu srečala prijateljico, ki je trimčkala skozi park. Kok sem ji bla fouš. Potem sem na treh blogih brala o tekaških podvigih posebne sorte (tu, tu, in tu). In da bi bila mera polna, nas je včeraj obiskala noseča soseda in naša Živa, ki sicer bolj malo govori, je ob pogledu na njen velik trebuh jasno in glasno rekla: ''Mami tudi buh''.

Ok, zdaj pa dovolj. Mami Sandra je iz omare s čevlji potegnila zaprašeno škatlo z glanc novimi tekaškimi teniskami,


ki jih je kupila že prejšnjo jesen, ko je v navalu postporodnih hormonov resnično mislila, da se bo spravila v red že pet mesecev po porodu. Sanja svinja kukuruza, a kukuruza nema. Nadela si je z gelom napolnjene teniske, v omari z oblekami poiskala staro tekaško opremo ... ne, te so prkratke, bi si morala še noge prej pobrit, se pogledala v ogledalo, pričakovala nekaj takega (samo v svetlejši različici), zagledala pa tole:

(vir)

Ok, nič hudega. Vse se da nadoknaditi, samo malo ustrajnosti je treba pokazati, pa bo.

Oblekla je še Jaša, ga dala v voziček in sta šla. Mami Sandra je hotela biti taka frajerka kot tiste mame, ki rolajo z vozički, a je na poti nazaj videla svoj odsev v šipah Hale Tivoli. Nedaj se, Ines.

Prvi tekaški dan je bil (kljub vsemu) še kar uspešen. Upam, da bo naslednji sledil kmalu, da ne padem iz forme.

29 komentarjev:

  1. Oj, Sandra pa sem te prehitela s to idejo o teku za 5 dni. Sem tekla že celih 3x-vsak drugi dan. Pa še superge imava enake - samo da so moji v temno rdečih in roza variantah. Pa v tekaški opremi verjetno tud obe enako dobro zgledava, but who cares.Se bova pa lahko spodbujali.
    Lepo se imej

    OdgovoriIzbriši
  2. Še dobro, da vsi vemo, da TOOOOOOLK pretiravaš :) Mene pa od nedeljskega izleta koleno boli, ker sem se lovila po mokrem navzdol, zdaj pa že 2 dni tako strašno pogrešam tekanj ... in ne morem verjet, da sem to dejansko napisala!

    OdgovoriIzbriši
  3. O, nas je kar nekaj mamic tekačic. No, jaz sem tudi ŽE ;) 3x tekla. Sem pa začela na pripravah za DM-ov tek. Ker sama se ne bi spravila. In mi je všeč. In bom šla na DM-ovem teku na 10 km. Moj cilj je, da... Ah, ne bom razlagala, ker je še poletje vmes in se zna zgodit, da se mi vse podre.

    Sandra, če te mogoče zanima:
    http://www.tekzazenske.si/5DM_TEK,,

    OdgovoriIzbriši
  4. Ne vem kje se je izgubil moj komentar. Ne da se mi še enkrat. Bistvo: tudi jaz tečem, začela sem v sklopu priprav na DM-ov tek. Če te zanima, pokukaj sem:
    http://www.tekzazenske.si/5DM_TEK,,

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja Bravo! Sam to še pišem po tvojem blogu:))). Men se zdi tek optimalna rekreacije za mamice. Obuješ superge , stopiš čez vrata in tečeš. Vsa ostala rekreacija pa zahteva 5x več logistike.

    OdgovoriIzbriši
  6. Bravo, mami!
    To je taprava baba... da pri treh otročičih najdeš čas za tek... respect!

    OdgovoriIzbriši
  7. @ARTES: Ko bom že malo bolj v formi, se dobiva na Rožniku in bova skupaj plašili ptice. Do takrat pa ne treniraj preveč, sicer te ne bom nikoli ujela.

    @K: Tak komentar sem kvečjemu pričakovala od tistih, ki me poznajo. Nekaj v stilu: ''Ma, ne, sej prou fajn zgledaš ...'' Ampak so ble tiho, dečue. Tako da grem kar takoj spet laufat ... pa trebušnjake delat.

    @Barbara: Sej vem, da se bojiš konkurence, da si takole čisto potihem začela tečt. Jaz bom sicer zelo vesela, če bom do DM-ovega teka pritekla iz Šiške do Čada in nazaj, tako da se mi tistih 10 km sliši zelo oddaljena norma. Ampak, nikoli ne reci, nikoli. Morda se ti pridružim.

    @Tina: Thank you senior runner.

    @Nika: Ja, prou taprava baba. Se komaj skozi vrata zrine, ko hoče ven od doma. Zaradi ega, seveda.

    OdgovoriIzbriši
  8. Bravo Sandra!!!
    Rada bi te le opozorila, da kolena čuvaj! Jaz sem se pred mesecem dni zagnala v sosednji travnik, pol pa sem se dva tedna komaj vlačla po stanovanju zaradi čudnih škripanj in bolečin v kolenih...
    Sem dobila namig o vajah za moč, ki so menda nujno potrebne za tekače. Ne vem. Res pa je, da od takrat redno razmišljam o njih :)

    Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Nataša: Ja, bolečine v kolenih so res zoprna reč. To si zdaj že druga, ki jamra. Kar govori o tem, da je res treba biti previden.

    Vaj ziher obstaja cel kup. Jaz se orng razmigam, preden začnem in ko končam, kar pomaga pri pripravi/sproščanju mišic, da nimaš občutka zakrčenosti drugi dan.

    Bom pa od zdaj naprej intenzivno ramišljala o njih in jim pošiljala pozitivne vibracije. :D

    OdgovoriIzbriši
  10. :D
    Ne pomaga, preverjeno :D

    OdgovoriIzbriši
  11. mam kr slabo vest, ko se vsepovsod samo furam :)

    pridne ste :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Ti bom že dala "SENIOR":P. Ta teden sem na tečaju veslanja na divjih vodah (ne sprašuj, ob priliki razložim), in sem ravno včeraj ugotovila, da sem 14 let starejša od najmlajšega tečajnika. Seveda sem najstarejša v skupini:/ Zelo mešani občutki, ti rečem!

    OdgovoriIzbriši
  13. emeta: Na naslednji podelitvi Viktorjev pričakujem Viktorja za posebne dosežke.

    M&M: Če bi jaz znala vozit motor, bi se tudi povsod furala. :D

    Tina: No, sej pravim, seniorka. LOL

    OdgovoriIzbriši
  14. Pa pridruži se nam na skupnih pripravah. Tam se primerno ogrejemo, odtečemo oz. odhodimo progo, ki nam jo trenerja pripravita. Babnic nas je pa "svašta i svega". Vesele, debele, suhe, stare, mlade, natrenirane, nenatrenirane,... Delamo vajez za moč, na koncu pa še raztezne. Res je super. Sama se ne bi nikoli odpravila, takale družbica ti pa kar da motivacijo.

    Danes ob 17:30 na koncu Jakopičevega drevoreda. ;)

    OdgovoriIzbriši
  15. Haha, tako zabavno vedno pišeš, da se prav nasmejim.
    Vso srečo pri iskanju vsakodnevne motivacije :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Barbara: Danes dobimo obiske, morda drugič. Čeprav nisem ravno prepričana, da smo na istem nivoju, he, he.

    Ampak sliši se pa hudo.

    Škorčica: To je zato, da vam prišparam trideset trebušnjakov. :D

    OdgovoriIzbriši
  17. Sandra, definitivno jih pride kar precej, ki niso na istem nivoju kot ti... ;) (beri: kakšen nivo niže...)

    Imamo dva trenerja prav s tem namenom, da je en za ta hitre, en pa za ta počasne. :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Barbara: U, osebni trener! Če je fejst, pridem koj.

    OdgovoriIzbriši
  19. Khm, a pol si zadnjič na blagovno menjavo poslala neko drugo žensko? Vzporednic namreč ne znam potegnit :P

    OK, nekej druzga. Točno v dnevu najine zelene izmenjave je vročeželenagospanekejdruzga (glej svoj lasten link) praznovala abrahama in verjemi, da si ne želiš bit tako zagrenjeno potlačena :) izgledaš mačbeter :)

    Aja, še nekej ... kako za vraga pa laufaš? Z marelo al pelerino al pustiš, da te dež zaliva ... jaz namreč ne najdem trenutka, da bi lahko zviznila na lauf brez vode :(

    OdgovoriIzbriši
  20. M: Na blagovno izmenjavo vedno pošljem dvojnico, da sploh še kdo upa prit naslednjič. :D

    Petdeset let, praviš. Čudovito zgledaš, vsaj deset let mlajša. To bo ziher zaradi melisinega čaja. Čaki, da dozorijo feferoni, pol bo šele hudič.

    Tečt grem, ko neha deževat za pet minut, potem pa laufam ... hm, hodim in občasno tečem v klanec navzdol ... po gozdu, tako da nisem povsem premočena. Tečem pa brez vsega, mislim brez pelerine in dežnika. Sej grem itak pol pod tuš.

    OdgovoriIzbriši
  21. :( jest še nimam abrahama na grbi, MO ga ima :$ jao, zdej bom pa škrnicelj na glavo dala, kwa mi je rekla ... :o grem kar švicat ...

    OdgovoriIzbriši
  22. Kdo ga ima? Nič ne razumem. Kolko si pa ti pol stara, če smo že na tem. A sem ga fejst biksnla? Oprosti.

    OdgovoriIzbriši
  23. :) hihi

    ja tole si izbrala za primerjavo, a nisi :)

    Čez dobrih 10 let pa lahko ponoviš zgornjo izjavo LOL takrat te bom pa vesela :)

    OdgovoriIzbriši
  24. M: Aja. LOL A tolko je že stara? Hm, za ene ljudi kar misliš, da bodo večno mladi.

    Sej sem bla zelo začudena, ko si govorila o abrahamu, veš. Ampak sem si rekla, pa ja ve, kolko je stara. Ja, ja, čez dobrih deset let bom z veseljem ponovila izjavo. Kar dej škrnicelj z glave. :D

    OdgovoriIzbriši
  25. Ura 20.50. Prebrala tvoj blog. Oblekla majico. Itak sem bila že v trenirki. Možu rekla, da grem tečt. "Kam?" Tečt. In sem kar šla. Na stopnišču sem se še pretegnila. In ... špura. Danes za 20 minut, da jutri ne bo prehudo. Kaj veš, mogoče imam pa že res tako stare kosti. Občutek pa super ... tako kot v starih časih ... pred leti ... skoraj tremi leti:) Kako čas beži ...

    OdgovoriIzbriši
  26. martita: Neeee... Si prepričana, da si samo moj blog prebrala al si tudi zvrnla enga za korajžo?

    Šalo na stran. Čestitke, stara. Al sva face, ej. To delava zato, da bova na Marizi žurale do jutranjih ur. Mal kondicije nama bo prav prišlo. Ajdi, zdej pa spat, da si mišice opomorejo od šoka. :D

    OdgovoriIzbriši