petek, 07. maj 2010

Kologlas


Če imate kolo in nanj izobesite oglas, dobite Kologlas.

Kologlas, vaš oglas na pravem mestu.


Kologlas. Bilo kod, kolo povsod.

Malo razmišljam o možnih sloganih. Mož bo namreč postal samostojni podjetnik. Aha, zares, ne tako za hec kot jaz in ... hm, martita, s katero že dober mesec odpirava šiviljsko spletno trgovinico, oz. Nika, s katero kolebava med čistilnim servisom, karjero lutkaric po češkem vzoru in erotičnim wellness centrom. Ne, ne. Mož bo odprl čisto pravi s. p., ki se bo ukvarjal z oglaševanjem.

Torej ... če že imam blog, ga bom danes izkoristila za samopromocijo, he, he. Če želite oglaševati v glavnem mestu in bi radi, da vaš oglas opazi kar največ ljudi, je Kologlas prava rešitev za vas. Oglasi se bodo na željo naročnikov prevažali sem ter tja med trumami mimoidočih, ali pa ostali priklenjeni na enem mestu.


Spletna stran je v izdelavi, podrobnosti sledijo.

Pa da se mi ne bo ves dan kolcalo.

21 komentarjev:

  1. Lušna ideja, bom podelila na Facebooku. Če lahko, seveda?

    OdgovoriIzbriši
  2. Tina: M bo zelo zelo vesel. Hvala.

    OdgovoriIzbriši
  3. Sliši se zanimivo - čakam na podrobnosti! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Škorčica: He, he, sporočim.

    OdgovoriIzbriši
  5. Sandra, mogoče ne bi bilo slabo narediti ustrezno Facebook stran... ?

    OdgovoriIzbriši
  6. alcessa: Misliš? Bom prenesla gospodu direktorju, he, he. Vem samo to, da me bo zadolžil za pisanje tekstov. :D

    OdgovoriIzbriši
  7. No ja, moja miselna analogija je bila: moderna reklamna sredstva spadajo na moderna reklamna sredstva :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. LOL ... Bo kar držalo. Facebook it is!

    OdgovoriIzbriši
  9. Starodavna sredstva z novimi tehnologilami :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Ja, nujno FB stran. Jaz bom pa tudi tole podelila.
    Mi je že razlagal o tem in upam, da mu (vam/a) rata. :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Ohoho!
    Srečno v novem biznisu!
    By the way... do you hire?
    (Jaz sem res uporabna za vse sorte, saj vidiš kakšne fajne slogane umljam...)

    OdgovoriIzbriši
  12. emeta: Kolo je zato, da se mož ne bo preveč zredil, ko bo ležal na kupih denarja.

    Barbara: Hvala lepa, zlata si.

    Nika: Ti boš definitivno PR. Boljšega človeka si ne predstavljam. :D

    OdgovoriIzbriši
  13. Jupi!
    Že brusim jezik inu telovadim.
    Saj res... kaj pa sadikice?
    Kaže, da bomo ta vikend ostali v Lj., pa bi jih lahko prevzeli, če boste doma... Seveda, če jih ni tvoj možek že vseh prodal?

    OdgovoriIzbriši
  14. Sandrica, pa že ima tale tvoj podjetni možek že "zunanjo podobo" (logo, štempl, vizitko, idp)? Če bosta kaj potrebovala, nekaj malega znam nardit. V misli se mi je pripeljala taka nora koloideja logotipa. Rade volje pomagam, sploh takim fejst ljudem :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Nika: Ja, kologlas bo samo za fizično vrhunsko pripravljen kader. :D

    Glede sadikc sem ti pisala mail, pa nisem dobila odgovora (morda ta mail, ki ga tu uporabljaš ni pravi, ne vem). No, danes med 9 in 10 uro čakam že tudi druge odjemalce, se lahko takrat vidiva na Tržni 3? Sporoči.

    rozica: Gospod direktor pravi, da bi še kaka ideja zelo prav prišla, če bo pa tista taprava, boš pa izdatno nagrajena. V mojem profilu je moj mail. Me lahko kontaktiraš? Hvala.

    OdgovoriIzbriši
  16. Super, samo idejo še spravim v računalnik in ti jo pošljem... Ne vem pa, če bo to danes.

    OdgovoriIzbriši
  17. rozica, prav nič se ne mudi. In iskrena hvala že v naprej. :D

    OdgovoriIzbriši
  18. Ne vem, kaj je s tem mailom, nič nisem dobila, pa je pravi naslov.
    Na žalost sem danes med 9 in 10 uro prav mirno srebala kafe in žvečila zajtrk...
    Kaj pa jutri, boste doma?
    Oz. kdaj imaš čas?

    OdgovoriIzbriši
  19. Nika: Lahko prideš danes (v soboto) proti večeru, lahko prideš jutri (v nedeljo) zjutraj ali pa zvečer. Al pa če mi ti pošlješ mail pa se zmeniva in dam telefonsko (zezelj@gmail.com). Ajdi.

    OdgovoriIzbriši
  20. Sandra, s pripombo o kupu denarja si me spomnila na tisti vic o ribiču. Lahko bi ga zasukali tudi takole: Mož opazuje takega s.p. kologlasnika, ki sproščeno kolesari naokrog z blaženim nasmeškom. Ko ga izpraša o tem poslu, mu svetuje, naj kupi še eno kolo, da bo več prometa, potem pa še enega, pa še mopede, kombije, itn. In kaj potem. Ja, potem bo pa imel toliko denarja, da bodo drugi delali zanj, sam pa bo lahko sproščeno kolesaril po mestu in okolici. :-)
    Vso srečo!

    OdgovoriIzbriši
  21. Bimbo: LOL ... Enkrat sem že rekla, pa se bom ponovila. Iz tvojih ust v božja ušesa.

    Hvala za lepe želje. :D

    OdgovoriIzbriši