nedelja, 23. maj 2010

Hočem poletje!


Maj se bo ravnokar izpel. Tudi če ga ne bi bilo, sam dež. Ne vem, če je bilo pet sončnih dni v vsem mesecu. To ni vreme za vremensko občutljive. Če je ves mesec dež, si ves čas siten, glava te boli in po kosteh te trga. Jaz hočem poletje!


Saj bo, saj bo. Na trgu že prodajajo češnje iz Brd. To je dobro znamenje. In nedelja v Ljubljani bo menda sončna. Pa to ne moreš, da verjameš, morda bomo lahko celo pospravili plašče in zimske čevlje. Morda. Da se mi ne zareče ... slučajno.

Lepo nedeljo vam želim.

6 komentarjev:

  1. no dej za začetek eno malo manj jesensko slikico na vrhu strani :)

    meni sicer termometer na balkonu kaže 30C, ampak mi res ni jasno o kje jih je našel

    OdgovoriIzbriši
  2. Katarina: Jesensko? Ta je frišna od včeraj. To je travniški šopek na mojem balkonu, lepo prosim. LOL

    Ne, sej vem, kaj si mislila, da ni bilo take jasnine že zelooo dolgo. Ja, res. Včeraj smo jo prvič ugledali po skoraj celem mesecu dežja. Le kaj se gredo oni tam zgoraj.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ne, mislila je na tisti veliki rdeči javorov list v glavi bloga :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Aja, jaz je niti ne opazim več, hehe. Ne, ne, tista pa ostaja, ker mi je zelo všeč, jesenska gor ali dol. Sori, dečue, nič ne bo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ma mi bi kakšno poleeeetno :D

    OdgovoriIzbriši
  6. K, vse kaže, da bomo čez kak mesec odrajžali v Toscano, morda mi tam rata kaka lepa poletna. Bomo videli. Sem vzela na znanje. :D

    OdgovoriIzbriši