sreda, 05. maj 2010

Dež


Dež najraje poslušam ponoči, ko topoče ob okensko polico in  me za trenutek predrami iz sna. Če pa dežuje podnevi, sem sitna. Vremensko občutljiva.
 

Leta naredijo svoje, he, he.

19 komentarjev:

  1. Si to kje od mene prepisala? ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. pa dober če ne tud od mene ;)

    polžkova fotka pa je pa strašno fajn!

    OdgovoriIzbriši
  3. Hihi, jaz pa veliko lažje delam (v zaprtem prostoru, jasno), če dežuje ... če se mi le uspe skotaliti iz postelje :)
    Res pa je, da bi zadnje dni ves čas spalaaaaaa, če bi šlo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  5. Sem pa mislila, da sem jaz čudna, ker so mi 4 dnevi dežja uiber preveč. Saj če bi deževalo samo ponoči, se sploh ne bi pritoževala :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja, leta res naredijo svoje.
    Leta + dež + otroške nočne bruhade = Nika Hitler.

    OdgovoriIzbriši
  7. Sandra vreme je kot nalašč za šiviljske podvige:)))
    Drugače pa tale dež je kot balzam za vse seneno nahodce, vsaj mao lažje dihajo.

    OdgovoriIzbriši
  8. ja je balzam za seneno nahodce, ampak to bi tut funkcioniral s pol urno nevihto vsak dan, ne pa novembrsko vreme :(

    hočem sooooooooooooooonce!!! ob tem dežju se mi samo in izključno spi, dela pa tolk da naslenji mesec ne bi smela niti mežiknit, kaj šele spat :(

    OdgovoriIzbriši
  9. ...in balzam za vse rožice, solatke in ostale rastlinice, ki rastejo na prostem. Moja mami je že molila za dež, ker je bila zemlja na vrtu že suha kot poper. Meni ob deževnih dnevih tako paše biti notri in brati ali risati, ali kaj druga delati. Taka kvazi zima... In vidim, da nisem edina, pri kateri so deževni dnevi med 4 stenami tudi čarobni. Poleti pa se rada ob dežju tudi sprehajam. Ko topel dež moči moj obraz, ko ni nikjer nikogar...
    Uživaj, Sandrica in verjetno boš veliko šivala... Če bo pa dež predolg, pa zašij kakega sončka :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Ja, mene pa včasih moti in sem tudi pravi vremenko, včasih pa prav paše, sploh če se tako lepo sliši škrebljanje.
    In kar je res, je res... narava ga potrebuje od časa do časa, moj dedek je bil par dni nazaj že tudi ves živčen zaradi vrta, ker dolgo ni deževalo.
    Vse ima svoj čar, tako kot letni časi.
    Poskusi si misliti, da če ne bi bilo dežja, potem pol toliko ne bi cenila sončnega vremena :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Poskusi si misliti, da če ne bi bilo dežja, potem pol toliko ne bi cenila sončnega vremena :)

    Motiš se. :-)

    OdgovoriIzbriši
  12. Živjo, dečue, vas kej v kolenih špika, pa kej v hrbtu krivi? Mene že malo.

    Zelo se strinjam, da je dež najlepši ponoči, ko redkokomu prekriža načrte, ali pa samo kaka plohica na čez dan. Več je pa preveč. Čeprav se rastlinice ne bi strinjale z mano, ampak, kaj čmo, različna živa bitja imamo različne potrebe, he, he.

    In ko je dež si tudi moj seneni nahod zelooo oddahne, jaz pa še bolj. Šivanje odpade, ker so otroci tečni kot ose, mi je pa zadnje dni uspelo spet malo brat (paše).

    Veste kateri dež pa meni najbolj prija? Tisti, ki te preseneti na plaži poleti, ko je toplo, in ti ostaneš v vodi in te dež nič ne moti.

    Krasno vas je brati na tak turoben dan, naredite si ga čim lepšega.

    OdgovoriIzbriši
  13. alcessa: z nečim se je treba tolažit! :)
    Saj - kmalu bomo pa jamrali čez vročino.

    Ma - VZTRAJAM - oboje je dobro! (se še vedno prepričujem) :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Vročina seveda tudi ni nič ... Vigred! Hočem neskončno pomlad, z malce toplega dežka, blagega sončka, nežnega vetrca, modrega nebesa... in to celo leto!

    Lahko pa skupaj jamramo nad vročino, nam bo lažje. :-)

    Po drugi strani pa: ravno sem se spomnila, da bova najbrž imela takšno vreme na Švedskem, če nama uspe oditi na dopust. Nobenega razloga ni za lepo vreme v Skandinaviji, kadar si tam, ne da? Za čuda sem predlani vse skupaj preživela brez večjih težav (govorim o šotorjenju)...

    OdgovoriIzbriši
  15. alcessa, you lucky bas****.

    OdgovoriIzbriši
  16. LOL ... Hm, basnopisec morda, če boš poročala o deželi trolov, losov, severnih jelenov in mukel.

    OdgovoriIzbriši
  17. In brez teh bisernih kapljic ne bi bilo tako lepih slikc! :-)

    OdgovoriIzbriši