torek, 25. maj 2010

Chuck Norris in jaz

V Cerknem, od koder prihaja moj mož, so menda precej priljubljeni vici o Chucku Norrisu. Pred kratkim sem jih slišala par in, saj ne morem verjeti, da bom priznala, crknila sem od smeha. Najboljši trije so naslednji:

Nekateri berejo stripe o Supermanu. Superman bere stripe o Chucku Norrisu.


Chuck Norris je štel do neskončnosti in to dvakrat.


Chuck Norris, Steven Seagal in Jezus so prišli do jezera. Stavili so, komu uspe prehoditi gladino jezera. Prvi gre Jezus. Uspe mu v prvem poskusu. Nato poskusi Chuck Norris. Tudi njemu uspe v prvem poskusu. Potem gre še Steven Seagal in cmokne v vodo. Jezus pogleda Chucka Norrisa in pravi: ''Ti, a mu poveva za kamne pod vodo?'' Chuck Norris pa ga začudeno vpraša: ''Kake kamne?''.


Ja, kriza, vem, ampak včasih paše. Na netu jih lahko preberete še ali pa se raje posvetite delu. Vem, da imate eni pametnejše stvari za početi, kot pa brati vice o Chucku Norrisu. Slednje si lahko privoščimo le lene gospodinje na porodniškem dopustu. Ali kot bi rekel moj modri oče: ''Eni delamo za svoj denar''.

31 komentarjev:

  1. meni je pa tale lušna:
    Koliko sklec lahko naredi Chuck Norris?
    ... Vse :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. dobre so tele o chucku. steven seagal je pa itak ratal zavaljen vampež in bi padel v vodo s kamni ali brez.
    uršula

    OdgovoriIzbriši
  3. čestitke ob odkritju :)Chuck Norris je najboljši!!

    (proud member of fanclub) ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Anonimni: Hahahaha ... Zakon.

    Uršula: Hehe, ne, kamni mu ne bi kaj dosti pomagali. :D

    Katarina: Sign me in. LOL

    OdgovoriIzbriši
  5. Tole o gospodinjah mi ni čisto jasno... Jaz sicer res garam, ampak narežim se pa tudi čisto vsak dan. Če ni vicev, naredim kakšno neumnost, d se mi ni treba norčevati iz drugih... :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Chuck Norris ne je medu. On žveči čebele.

    Chuck Norris ne dela sklec, on potiska Zemljo navzdol.

    in še ena za tiste, ki znate italijansko:
    Chuck Norris disse Kung. E Kung Fu.

    Pa še: v Google iskalnik vpiši "where is chuck norris" in klikni "klik na srečo" :))

    OdgovoriIzbriši
  7. alcessa: Verjamem, da si sama sebi dober vir šal, ampak samo zato, ker ti Chuck Norris to dovoli. :D

    Kristina: Kliknila in .... LOL LOL LOL Neeee ... LOL

    OdgovoriIzbriši
  8. Sneguljčica, Palčica in Chuck Norris so se pogovarjali.
    Sneguljčica je rekla: "Z gotovostjo lahko rečem, da sem najlepša na svetu."
    Palčica je dejala: "Z gotovostjo lahko rečem, da sem najmanjša na svetu."
    Chuck Norris pa je rekel: "Gotovo sem najbolj pogumen, bojevit in močan človek na tem svetu."
    Zato so vsi trije šli na urad za Guinnessove rekorde, da bi se prijavili.
    Prva je vstopila Sneguljčica, ki se je vrnila vzhičena in zakričala od veselja: "Zdaj je uradno. Jaz sem najlepša na svetu!"
    Druga je iz pisarne prišla Palčica in dejala: "Uradno sem najmanjša na svetu."
    Nazadnje iz pisarne v solzah pride Chuck Norris in vpraša :''Who the fuck is Petra Majdič!?!''

    OdgovoriIzbriši
  9. K: ............................................................................................................................................................... uh, ta prekaša vse.

    OdgovoriIzbriši
  10. Kako pije Chuck Norris vodo iz pipe? Na eks!

    OdgovoriIzbriši
  11. Bashi_B: Hehehe ...

    Vmes sem govorila z bratom po telefonu in mi je povedal tegale: Veš, da so film o Titaniku snemali dvakrat. Prvič je bil glavni igralec Chuck Norris in je rešil barko. LOL

    OdgovoriIzbriši
  12. Obstaja FB skupina: Ko Chuck Norris ne zmore več, Petra Majdič vztraja!
    :D

    OdgovoriIzbriši
  13. Veš, da so film o Titaniku snemali dvakrat. Prvič je bil glavni igralec Chuck Norris in je rešil barko = ta je najboljša hehehehehehhe

    OdgovoriIzbriši
  14. Tina: A tudi to, hehe. V uno prvo skupino ljubiteljev, ki si mi jo posredovala, sem se že učlanila. :D

    Anonimni: Ja, ta je zakooon. Mi ga je prej povedal brat po telefonu. Haha, prav hecno, kako vsi vse veste, samo jaz živim v nevednosti. :D Najbrž je Chuck Norris tako hotel.

    OdgovoriIzbriši
  15. Traja par let, da Chuck Norris priroma do Cerknega... ;P

    Se jaz prispevam ene par v anglescini:
    Children all over the world check their closets for the boogie-man before heading to bed. The boogie-man checks his closet for Chuck Norris.

    Chuck Norris tears can cure cancer. Too bad he never cries.

    OdgovoriIzbriši
  16. Sandra, pa ti več, da so Hrvati poimenovali nek kraj po Chucku Norrisu? Čakovec

    So pa tud men tele fore prav zakon. Prvič, drugič in še kdaj sem se narežala do solz, ko sem jih prebirala...

    OdgovoriIzbriši
  17. bRuLa: Ne ne, tokrat šala leti name. Traja par let, da vici pridejo do mene, hehe.

    Ja, tile so zakon, vsi so dobri, pa kje jaz živim, ej. LOL

    OdgovoriIzbriši
  18. rozica: No no, saj pravim, da sem zadnja na svetu, ki je izvedela za vice o Chucku iz Čakovca. LOL

    OdgovoriIzbriši
  19. Chuck Norris je že mrtev. Samo smrt si mu tega ne upa povedati.

    S.

    OdgovoriIzbriši
  20. Anonimni: Haha, blagor njemu.

    OdgovoriIzbriši
  21. Evolucija ne obstaja. Obstaja le seznam živali, ki jim je C.Norris dovolil živeti.


    Ostale resnice imaš tudi tukaj:
    http://welovechucknorris.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  22. smoger: Hahaha ... Ostajam brez besed in se klanjam enemu in edinemu. :D

    alcessa: Menda je Berlusconi parkiral na prostoru za invalide, ki v bistvu ni prostor za invalide, ampak samo slika tistega, kar se zgodi s tabo, če te dobi Chuck Norris, ko tam parkiraš. LOL

    OdgovoriIzbriši
  23. v enem dnevu je fan rojen!!!

    OdgovoriIzbriši
  24. Tule se tudi še kaj najde:
    http://www.chucknorrisfacts.com/

    Pa že dolgo se nisem tako narežala. Hvala! ;)

    OdgovoriIzbriši
  25. Katarina: To je bila ljubezen na prvi pogled. :D

    majcha: No, no, samo da nisem edina, ki se reži takim vicem. Zdaj lahko dam mirno glavo ven iz peska.

    OdgovoriIzbriši
  26. Sandra, odslej boš s takšnimi vici bolj na tekočem, če boš le učencem dala priložnost. Velike resnice o Chucku so k nam pricurljale preko šolskih klopi. :-)

    OdgovoriIzbriši
  27. Bimbo: V šoli človek doživi marsikaj. Veš kaj je ena učenka iz prvega razreda enkrat rekla, ko so se pogovarjali o osebni higjeni? Vprašanje je bilo, kako pogosto se preoblačimo. ''Spodnje hlačke preoblečemo takrat, ko je na sredini rumena črtica.'' LOL

    OdgovoriIzbriši
  28. Hudo. :-)

    Take otroke je treba infiltrirati v politiko, da bi nam sproti poročali, kaj so laži in kaj (če sploh kaj) je res.

    OdgovoriIzbriši
  29. Joj, Bimbo, nad to našo bogo politično sceno so se zgrnili črni oblaki, ki jim ni videti konca. Jaz ne vem, ali res ne premoremo niti peščice sposobnih mislecev, katerim bi lahko človek mirno rekel DRŽAVNIKI in jim zaupal. Vse bolj se mi zdi, da pri nas vlada prepričanje, da je politika poklic za telebane, zato pametni, sposobni, kompetentni, razgledani ljudje tam nimajo kaj početi. Mislim, stanje je trenutno najbrž na najnižji točki doslej. Jaz sem dvignila roke od vsega skupaj, ker ne vidim rešitve. Na referendum ne grem, ker verjamem, da to ni tema o kateri bi morali odločati laični državljani, temveč nekaj tako resnega in pomembnega, da se mora zediniti stroka ... in delovati složno za narodni interes. Joj, pa saj bi lahko samo tarnala. Kriza, kriza.

    OdgovoriIzbriši
  30. Sandra, temni oblaki so se zgrnili nad nas. Politična scena je pa v razmahu - zgodovinskih in mejnih sporov, vizij, strategij... Kaj ni neverjetno, da vsi tako dobro vedo, kaj je treba storiti, le uresniči tega nihče. Razen morda barabskih prikrojevanj zakonodaje in drugih norm, kot pač ustreza trenutnemu razmerju sil in lakomnosti.

    OdgovoriIzbriši