torek, 04. maj 2010

Bi kdo paradižnik?

Na mojem eko vrtu sta zrasli lepa solata berivka in špinača. Prve je bilo ravno za eno skledo, druge pa za prilogo za dva srednje lačna jedca.



Ko sem sadila moje vrtnine, sem si rekla, bolje zasaditi stvari bolj na gosto, ker bo itak vzklilo samo vsako deseto seme. Hm, ja. Zdaj je zraslo vse in ne vem, kaj naj počnem z vsemi temi sadikami. Eno je gotovo. Sadike bo treba razsaditi, sicer me bo kdo prijavil društvu proti mučenju rastlin. Zatorej, če me bere kdo iz Ljubljane in oklice oziroma kdo, ki se te dni pelje skozi Ljubljano, se mora nujno vstaviti v Šiški, da mu podarim kako sadiko. Ponujam predvsem paradižnik češnjevec, ki ga lahko gojite v lončku na vsakem balkonu, in rdeči feferon, prav tako primeren za lončkanje. Seveda uspevata tudi na vrtu.


Če želi kdo jesti domači, eko paradižnik, naj se javi. Ni nujno, da imate vrt, lahko ga posadite tudi v lonec na balkonu. Ali v kuhinji. Ali pa na okenski polici. Če ne marate paradižnika, ga imejte za okras. Lahko tudi v WC-ju. Samo pridite ponj. Rada bi oddala par sadik. Kdorkoli ...

21 komentarjev:

  1. V soboto bom v Ljubljani. Navigacije ne premorem, le malo zdrave pameti. Če me upaš usmeriti do tebe in si doma, pridem po paradižnik češnjevec, 2 sadikici, več letos še ne upam vzet. Vrt je še v nastajanju, okno bolj švoh, balkon manjkajoč.

    OdgovoriIzbriši
  2. Jupi!! Super. Ja, jaz sem doma pri Stari cerkvi, za obrtno zbornico. Tržna ulica 3, bolj natančno. Te pričakujem z dvema sadikcama. Se slišiva po mailu za točno uro. Ok?

    OdgovoriIzbriši
  3. Hej!
    Najprej bi rada s teboj (in vsemi ostalimi) delila svečano novico:
    včeraj okoli sedme ure zvečer smo dobili novega družinskega člana. Je zelo majhen, tih, vendar že sedaj vidim, da je precej navihan. Poimenovali smo ga... g. PALČEK!!!
    Haaaa!
    Mož se enostavno ni mogel več upirati pritiskom z moje in Žabčeve strani - na izbiro sva mu dala le, ali bi raje žvižgajočega ali cingajočega. Odobril je wobbling gnoma.
    Ker pa je moj kuhinjski vrt jako betežen in tudi g. wobbler rabi družbo, bi bila prav vesela kakšnega paradižnička...

    OdgovoriIzbriši
  4. hehe, prava čarovnica si na tem svojem balkonskem vrtičku :)

    na uho ti prišepnem...naš dedi ima trenutno na vrtu 72 sadik...človek bi rekel, da smo nori na paradajžnik :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Nika: Welcome to the dwarfy club! Iskrene čestitke ob nakupu tako pomembne in estetsko dovršene ... zadevščine ... kot je vrtni palček. Njegovemu šarmu se redkokatera ženska zmore upreti. Tu nam ni pomoči.

    Absolutno pridi po paradižniček ali dva, da mu še z moje strani zaželiš dobrodošlico. Proti večeru ti pošljem mail, z detajli. :D

    OdgovoriIzbriši
  6. M&M: Danes zjutraj sem videla v ogledalu, da mi nekaj raste na nosu. :D

    Veš, paradižnika ni nikoli dovolj. Tako da dedi že ve, kaj dela. Jaz se pa tudi ne hecam, ker te dni dobim še sadikce za zelene bučke in špičaste rumene paprike, he, he.

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala, hvala za čestitke.
    Res sem zelo ponosna na ta dosežek (in seveda tudi na svoj izborni in izpiljeni okus za lepo).
    Je pa to dejansko hišni palček, veš, g. balkonska čarovnička.
    P.S. Moj wobbler naroča, naj pošiljem lepe pozdrave vašemu balkonskemu kukujcu in se zahvaljuje za sadikice.

    OdgovoriIzbriši
  8. Mi smo, v primerjavi z vami, pravi veleposestniki. Bi se javila za kakršne koli sadike (če je še kaj naprodaj). Ni dvoma, da bodo uspevale, saj jim je bilo v otroštvu dano veliko ljubezni:)

    OdgovoriIzbriši
  9. Njami, kar sline se mi cedijo! Hm, a boš drugo leto tudi na pregosto sadila, ko bo balkonček pripravljen za take poslastice??? :)
    Imava že v načrtu, katere vrtnine bodo v lončkih na balkonu in paradižnik češnjevec je na prvem mestu. Potem pa rukola.

    OdgovoriIzbriši
  10. Nika: Naš balkonski malček mižika nazaj vašemu hišnemu razvajencu.

    martita: Sadik je kolker češ. Paradižnička (zelo ljubljenega in ljubkovanega) in feferončkov. Se zmeniva.

    Škorčica: Ja, meni se tudi sline cedijo. Vsakič, ko zalijem paradižničke, tako zadišijo. In moja bazilika je že tudi pognala prve prave liste in dišiiii.

    Upam, da bom drugo leto tudi tako pridno vrtnarila ... in na gosto sadila, he, he.

    OdgovoriIzbriši
  11. Ce ne bi bila tako dalec, bi sigurno prisla po par sadik ;)
    Evo, midva sva dobila semena iz Bolgarije (tudi za cesnjev paradiznik) in lovorjeva semena iz Portugalske (tukaj prodajajo 5 lovorjevih listov za 3€!!!). Kupila sva zemljo, lonce in za vikend zacneva :)

    OdgovoriIzbriši
  12. bRuLa: 3 evre za par listkov?! A pri njih ne rastejo te mediteranske reči tako na ulici kot kaki grmički? Mislim, potem bi lahko posmukala kako drevo, he, he.

    Naj vama lepo uspevajo novo prispele rastlinice.

    OdgovoriIzbriši
  13. svašta :) čez cesto od mene si doma :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Katarina: Res? Ha, ha ... Ampak je bla še ena boljša. Enkrat se mi je javla soseda iz osmega štuka, Katja. LOL

    No, mahaj, ko se srečava.

    OdgovoriIzbriši
  15. Živjo, pri meni vse sorte paradižničkov kar dobro uspevajo, bi se pa zagrebla za kak feferonček. Menjam za baziliko ali rumene češnjice ali hruške :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Sonja: Dobiš. Bazilike imam tudi skorajda preveč, ampak nič hudega, ker jo bomo itak posmukali. Tako da, bazlike ne rabim, hvala. Češenj in hrušk pa žal na balkonu ne morem gojit, he, he. Zamenjava odpade, sadike pa še vseeno dobiš. A imaš čas jutri (v soboto) dopoldan med 9 in 10 uro? Takrat pride še ena druga punaca in bomo doma. Smo pa doma v Šiški na Tržni 3, za obrtno zbornico. Sporoči.

    OdgovoriIzbriši
  17. Saj tiste rumene češnjice in hruške in pravzaprav tudi črne češnjice so sorte paradižnika :)))) eko, iz doma vzgojenih semenčk :) si še lahk premisliš. Komot se zmeniva jutri, si bom vzela čas. Grem gledat, če imaš kje mail napisan, da se bolj konkretno zmeniva.

    OdgovoriIzbriši
  18. Sonja: Ha, ha, ha ... Vidiš, kaka fajn kmetovalka in poznavalka sem. Ok, potem pa bi po eno od vsake sorte. Ja, pošlji mail, pa se zmeniva. :D

    OdgovoriIzbriši
  19. Sandra, imaš še kaj sadikc? Menda bom v četrtek v Lj...

    OdgovoriIzbriši
  20. Akvarij: Tiste tri lončke imam še, ki jih vidiš na današnji objavi. Sice čakajo na eno zamudnico, ampak se kar ne javi. Če je ne bo še jutri, ti jih z veseljem podarim, ker sem jaz že zasadila, kar sem mislila. Te zadnje so namenjene oddaji. Ti sporočim, brez skrbi.

    OdgovoriIzbriši