sreda, 12. maj 2010

Balavica ... ne, šivanje

Ne vem, najbrž sem res čisto taprava čefurka, ampak meni je tale srbska pesem za letošnji Evrosong všeč. Napisal jo je Bregović, kar me tolaži, ker si dopovedujem, da vsaj malo všečnega ritma potemtakem že mora imeti. Ampak tale tipček mi deluje zelo hermafroditsko ali pa kot mešanica med Leonardom DiCaprijem in Damjanom Murkom. Čeprav glas ima pa lep.

Ljubiš me ko balavica nije te sram ...

Aja, hotela sem pokazat novo šiviljsko kreacijo, ampak mi tale pesem nikakor ne gre iz glave. Evo, oblekica za Živo. Nastala je iz prekratke majice s kratkimi rokavi in dveh kosov blaga. Beograd, Beograd ...

17 komentarjev:

  1. hehe, mamo pomlad v hiši, ni kaj........

    OdgovoriIzbriši
  2. He, he, ja spomladi prepevamo kot ptički. :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Glej no glej, novi modni krik. Zelo simpatično.

    OdgovoriIzbriši
  4. martita: Ja, neke vrste krpanka iz vsega, kar najdeš ali ti je bilo podarjeno. :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Hej, dobra ideja :) Moji kot ponedeljek dolgi dečvi je tudi vse prekratko :))))
    No, tudi tvoja izvedba, ne le ideja, je super videt :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Sonja: Tole idejo sem pobrala nekje z neta že nekaj časa tega, seveda se ne spomnim več kje. In je kar fajn, ja.

    alcessa: LOL

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo rada spremljam tvoj blog in šivanje ti gre zelo dobro od rok. Kar tako naprej. Joj tale srbski pevec zgleda pa kot dekle, če ne bi imel moškega glasu bi ga imela za žensko.

    OdgovoriIzbriši
  8. Anonimna: Hvala lepa, zelo sem vesela vsakega, ki pokuka k meni.

    Ja, tale pevec je res nekaj posebnega, he, he.

    OdgovoriIzbriši
  9. Ej Sandra jaz pa zagotov nisem čefurka :))). Sam komad gre res v ušesa, ritem ti pa itak ne da bi bil pri miru. Kako pa novodobni fantje izgledajo, bi se pa dal tud več kot eno objavo napisat;). Oblekca je pa lušna.

    OdgovoriIzbriši
  10. Tina: Nisi čefurka, si pa poročena s čefurjem, tako da si pristranska. :D

    OdgovoriIzbriši
  11. Odlična ideja in rešitev! Še meni lušte delaš, da bi se lotila - pa niti mašina nimam :)

    OdgovoriIzbriši
  12. emeta: Take mašine navadno nosijo dedki Mrazi, Božički, ali pa se prikažejo v darilih za rojstni dan ... Potem te pa povabim na šnel kurs, jaz velika mojstrica, he, he.

    OdgovoriIzbriši
  13. Sem ravno včeraj razlagala, da je pri nas doma "Bosanc"bolj pohvala kot graja :)))

    OdgovoriIzbriši
  14. Tina: ''Bosanc'' je lahko samo pohvala, nič drugega, hehe. To so eni najbolj toplih in duhovitih ljudi kar jih je. Loverji so pa sploh krasni, hm, hm. Ampak sej to ti itak veš. :D

    OdgovoriIzbriši
  15. Sandra, kaj je pa tvoj mož??? A redno bere blog? ha ha ha

    OdgovoriIzbriši
  16. Anonimni: A to se nanaša na loverje, a ne? Sej nimam zdej loverja, da ne bo pomote. Sem pa poznala nekoč nekega G. M. Še zdaj se mi šibijo kolena, ko se spomnim. LOL

    Sicer pa moj mož zapise še kdaj prebere, komentarjev se mu pa ne ljubi, tako da tu lahko pišem kar čem, ha, ha. Rubrika znotraj rubrike.

    OdgovoriIzbriši