torek, 27. april 2010

Zasvojenost


 Zdaj je tudi uradno. Zasvojena sem. Medtem ko so šli družinski sotrpini odspat popoldansko siesto, sem sešila še eno krilo. Nujno potrebujem nove ideje in novo blago. Razmišljala sem o krilu iz đinsa. Joj, danes pa praznik. Pa kdo bo zdržal do jutri.

8 komentarjev:

  1. Se mi zdi, da boš kmalu potrebovala tudi nove hčerke LOL

    (pa ne razrezat kavbojk, ki jih še nosiš :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. citypark je ziher odprt tudi danes :) tam zraven mobitela je bila svoje čase ena trgovina z blagom :)

    vsak rabi svojo zasvojenost :)

    OdgovoriIzbriši
  3. alcessa: He, he, tale obsesija je nekaj v stilu pravljice Šivilja in škarjice, ko je grajska gospa pozabila ukaz, da bi škarjice nehale rezati, in so ji razrezale vso garderobo. Se bom brzdala, obljubim. LOL

    Katarina: Ja, nekje v BTC-ju je menda ena večja trgovina z blagom, ampak je nisem še odkrila. Kar je po svoje v redu. :D

    Smo pa danes šli malo na Obalo. Šivalni stroj pa je ostal doma. Preventivno.

    OdgovoriIzbriši
  4. sandra: tisto ne vem, vem pa za eno zraven leclerca.... v bistvu prva hiša k zaviješ iz dolenjke do leclerca... svet metraže al neki takega....

    uživaj na primorskem

    OdgovoriIzbriši
  5. Mi smo tudi na obali. Zdaj moram it z mamo v zgornji štuk gledat na miljavžente blag, ki jih je prinesla od stare mame (ki je bila šivilja). In neke že urezane bluze in kaj vem kaj še. Pravi mati, da je blaga za 30 let, pa kdo bo vse to pošival :P

    OdgovoriIzbriši
  6. Katarina: Aha, ok, hvala. Ko porabim povšternice ...

    K: Mmmm, Sandra bi vse to porabila. :D

    Mi imamo tudi prebabico po možu, ki je bila šivilja, in ima polne omare blaga. Kdo ve, kaj se vse tam skriva.

    Upam, da si našla kaj uporabnega.

    OdgovoriIzbriši
  7. Na Dolenjki je zelo dobro založena trgovina Svet metraže (velikokrat ponuja razne popuste), v hali A BTC sta mislim da 2 trgovini z blagom, ena je še v city parku, zraven knjigarne Vale novak :)

    Mene tudi blazno mika moj šivalc, pa sem zadnje čase tako zaposlena, da mi tudi na misel ne pride, da bi po celem dnevu sedenja za računalnikom zvečer sedela še za šivalcem... upam, da bo minilo, ker me že od januarja čaka zlo lušno blago za kiklco, ki je bila sprva mišljena kot zimska, zdaj pa ne vem, kaj bo iz nje :)

    Drgač pa krasni izdelki! Hčerke najbrž vriskajo od veselja :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Kristina, hvala lepa za info glede trgovinic z blagom, gotovo obiščem. Upam, da boš tudi ti kmalu delila tvoje nove šiviljske podvige z nami, tiste torbe zadnjič so bile super lepe. :D

    OdgovoriIzbriši