četrtek, 29. april 2010

Vonj po ...


Dragi moji, ob morju že tako močno diši po poletju, da se človeku skoraj zmeša. Moj mož me je vprašal, kak vonj je to (ker on ni vohal nič posebnega). Zame ima ta vonj okus po soli, presušeni prsti, cvetnem prahu, nečem toplem in sladkobnem kot je ženski puder in brezdelju. Brezdelja je ob obali na tone, zato se njegova količina pretaka v zrak in ga napaja s svojim omamnim, zaspanim korakom.


Na sprehodu skozi rodno vas, sem srečala nekdanjo učiteljico, ki je okopavala vrt pred hišo, ji omenila, da sem zavohala poletje in ta tipičen vonj po domu, in se je nemudoma nasmehnila ter prikimala. 

Ah, ti Eskimi.


4 komentarji:

  1. Ja, priznam, Primorska diši čisto po svoje :) In ko jo že omenjaš, je vonj jutranje kave pregnal ob branju zbujeni vonj po eteričnih oljih obmorskih rastlin ... zdaj bom najbrž nos zarila v grmiček rožmarina, al pa sivke ... pomešano z vonjem sveže pokošene gorenjske trave :o ma ne, bo treba it malo do morja za pravo vzdušje :)

    OdgovoriIzbriši
  2. M: Sveže pokošena gorenjska trava ima tudi prav poseben čar. Po moje, če odneseš kavico na vrt, sezuješ čevlje in se sprehodiš po sveže pokošeni travi, imaš dovolj energije za ves dan. :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Poletje se navoha tudi pri nas, na podeželju. Sicer brez primesi soli, pa vseeno. Mene najbolj navdušuje vonj po sveže pokošeni travi. Se pa vsako leto razveselimo vonja po morju, ko se v zgodnjih jutranjih urah vozimo proti obali.
    Drugače pa so tukaj še sveža sončna jutra, zajtrk na balkonu, lenarjenje na vrtu, ...

    OdgovoriIzbriši
  4. N: Moj zapis ni hvalospev Primorski, he, he. Seveda, poletje počasi trka navrata po vseh koncih in krajih. In vsi radi lenarimo in malo izprežemo konje. Najbolj paše na vrtu ali terasi. Se strinjam. :D

    OdgovoriIzbriši