nedelja, 25. april 2010

Skuša s krompirjem in mladim grahom

Ko poveš, da imaš rad ribe, je prva reakcija ljudi navadano taka: Kako lahko ješ ribe, ribe tako smrdijo, fuj. Seveda smrdijo, če jih pečeš oz. cvreš v ponvi. To je zločin zoper ribe (razen določene vrste rib kot so sardelce ali girice ali fileji). Ribo je treba speči v pečici, potem ima pravi vonj in okus.



Včeraj so v našo pečko romale skuše s krompirjem in mladim grahom. Mljask, mljask.

Ribe pripravim tako, da očiščenim v sredino dam sol, česen in vejico svežega peteršilja. Posolim jih tudi z zunanje strani. Nato v isti pladenj, v katerem so ribe, dam še narezan krompir in zelenjavo po okusu (grah, korenje ipd.). Krompir prav tako solim in vse skupaj prelijem z oljem (olja dam malo). Pečem jih v predhodno ogreti pečici na 180 stopinjah 50 minut.

Za prste polizat, vam povem. Sicer pa ... če se ne strinjamo glede rib, se pa najbrž strinjamo glede tega:


Jagode s smetano. Vredne greha. Pa ni vam treba nič s prstom žugat, ker sem šla takoj za tem na dooolg sprehod po Poti spominov in tovarištva. Zdaj, ko so drevesa spet zelena, je še posebej lepa.

3 komentarji:

  1. Hihi, no, jaz imam rada samo določene ribe :) zbirčna Metka? Zarad mene mi kdo lahko reče tudi tako :) giric in sardelic ne spravim po grlu navzdol :(
    Pri nas ima ribe "čez" mož. V pečico ponavadi v trebuhu nesejo še vejico rožmarina ... to je tud njamiiiii.
    Jagode? Hm, če daš smetano preč in dodaš čokoladni fondue, sva pa že skupaj :)

    OdgovoriIzbriši
  2. M: Glede na tvoj prefinjen okus, nisi noben hillibilli. Prej petična mestna dama. LOL

    OdgovoriIzbriši
  3. Sej sem ti povedala, da sem priseljena LOL

    OdgovoriIzbriši