ponedeljek, 26. april 2010

Oblekica za Manco

Iz moje stare srajce je nastala oblekica za Manco.

Ste morda gledali risanko Kung fu panda? Se spomnite, ko panda razlaga očetu, da je sanjal kung fu, da je povsem obseden s kung fujem, da želi postati kung fu bojevnik? No, jaz sanjam krilca in sukanec in šivalni stroj. Kdo ve, kaj to pomeni. Panda je postal bojevnik. Hm, težka odločitev. Čistačica ali šivilja, to je sedaj vprašanje.

10 komentarjev:

  1. :-) Obsesije take vrste so KUL.

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj Sandra prov slabo vest mi delaš :)
    Kle na mizi mam na kupe blaga, ki čaka na svojo upodobitev, ti pa tkole iz rokava stresaš izdelek za izdelkom. Nč, zdele še mal študijskih obveznosti, popoldne pa ma da pljunem saj en izdelk! Si me prov sprovucirala.
    Aja, Kung Fu panda je ena izmed mojih in Florinih najljubših risank.

    OdgovoriIzbriši
  3. šivilija!!! pa povej kdaj rabiš model za oblekice :)

    OdgovoriIzbriši
  4. alcessa: Res so kul, zdej sem ful kul špon mama. LOL

    Nika: Čistilnega s. p.-ja nisem še povsem zavrgla. Tista ideja s haljo so sliši zelo mikavno. :D

    Tina: Hvala. Komaj čakam, da vidim ... izpljunek. Upam, da bo fajn masten. He, he.

    Katarina: Jaz tolčem nočne. Pride v poštev?

    OdgovoriIzbriši
  5. No, a sem ti rekla :D* Če ti bo zmanjkalo materiala za predelavo, pa sam reci. Moji pokovci so že tolk zrasli, da so nad predelanimi zadevami začeli vihati nosove ...

    *podnapisi - preberi komentarje pri Pujsi Pepi tam zadaj :)

    OdgovoriIzbriši
  6. M: Ja, sem šla gledat nazaj. Pa si res rekla, ha, ha. Starejše je treba poslušat, ker modro govorijo. :D

    OdgovoriIzbriši
  7. tolejenamestungasmajlijakikažejezik :)

    OdgovoriIzbriši
  8. M: A veš, da pogrešam smajlije na temle Bloggerju. Ti zlezejo pod kožo.

    OdgovoriIzbriši