sobota, 24. april 2010

Krilo za Živo


Tole šivanje mi je povsem zlezlo pod kožo. Strašansko zabavno je. Najnovejša šiviljska ideja je krilo za Živo. Blago sem našla kar v stari preveleki za vzglavnik. Zakaj bi neprestano kupovala novo blago, če ga imamo doma vse polno.

Tina (šiviljska dolgoprogašica) mi je posredovala povezavo do krasnega šiviljskega bloga, kjer gospa korak za korakom, telebanom kot sem jaz, pokaže, kako se šivajo krila, hlače, torbe in še marsikaj.

Tako sem se po izdatnih navodilih lotila šivanja krila, in glej ga zlomka, krilo je dejansko nastalo ... tako kot tista na sliki.

 Živino veselje je bilo zelo veliko, v bistvu ga sploh noče sleči.

12 komentarjev:

  1. Jupiiii!!!
    Kako je lepo! In kako sta šele lepa skupaj z Živo!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ulala, bravissima!
    Še meni eno, še meni eno!?

    OdgovoriIzbriši
  3. uuuu lepo!!!
    se lahko kej prijavimo k tebi? jst bi rabila kakšno krilce, lahko tudi oblekice vadiš na meni ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Bodi previdna... Da ne bo Živa vsak dan hotela kakšno novo lepo zadevico... :_)

    OdgovoriIzbriši
  5. Punce, hvala. Čakte, čakte, da odprem spletno trgovinco, boste potem naročale. :D Modele bom tudi rabila, tako da ... Katarino bom ponucala za to. Alcessa bo pa pokazala palec navzgor ali navzdol. Ha, ha.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kaj pa jaz, kaj pa jaz?
    Aja, saj vem, no... čistačica...

    OdgovoriIzbriši
  7. Dana: Thank you, master. :D

    Nika: Čaki, tunika za naju dve čistačici bo pravi hit, boš vidla, tole krilce se lahko skrije. LOL

    OdgovoriIzbriši
  8. Jaaa!
    Tunika (brez rokavov in z gumbi spredaj - nona stil? Ali je to halja?) za Niko. Lovju.
    Zadaj bo napis 'Val svežine'.

    OdgovoriIzbriši
  9. Nika: Posebej zate bo čisto pravi retro stil. Zdej se samo še nehaj brit pod pazduho in tuširat se tudi ne, da bo vse skupaj še bolj pristno. Obuti bova pa obvezno v bele (kelnerske) cipelice Borovo. 'Val svežine, ki se vonja in ne mine.' LOL

    OdgovoriIzbriši
  10. O.K. Zmenjeno.
    Pa trajno si grem še dat gor jutri, noge so pa itak še vedno zimske (beri: še imajo puhasto izolacijo).

    OdgovoriIzbriši
  11. Nika: Saj sem vedela, da lahko računam nate. LOL

    OdgovoriIzbriši