petek, 23. april 2010

Čemažev namaz


Nekaj čemaža mi je še ostalo pa sem sklenila, da iz njega naredim čemažev namaz. Mamica iz vrtca mi je zaupala recept zanj. Zelo preprosto ...

Zmešate skuto, kislo smetano, olivno olje in zmlet čemaž. Po potrebi solite.

Namaz je bil vsem zelo všeč, ampak kaj, ko je malo zatem pozvonil gospod Gregor z zabojčkom svežega sadja in zelenjave, v katerem sem našla še boljši recept za čemažev namaz. Tale se pa glasi takole:

200 g mladih listov čemaža, 50 g mletih orehov, 100 g parmezana ali 150 g suhe slane ovčje skute, kozarec olivnega olja, 2 žlici limoninega soka, sol in poper temeljito zmeljete v mešalniku. Olja dodate toliko, da bo namaz ravno prav gost. Namaz nato shranite v steklene kozarčke, na vrh prilijete nekaj kapljic olivnega olja, kozarčke dobro zaprete in hranite v hladilniku (namaz se obdrži nekaj tednov).

Tudi tega bom seveda naredila, takoj ko pojemo prvega.

5 komentarjev:

  1. sandra,

    spraševala sem se kaj narediti s čemažem, pa sem dobila tvoj link...
    ...jaz naredim skuto brez kisle smetane in z bučnim oljem.
    Probam danes z olivcem.
    (Še zmeraj čemaža poln hladilnik )

    OdgovoriIzbriši
  2. Frišna: Si že poskusila njoke s čemažem? Jaz sem jih zadnjič prvič naredila in so super njam njam. Tu spodaj na blogu je recept.

    Sicer pa, tudi mi imamo spet poln hladilnik čemaža, ne vem več, kaj naj. :D Lep dan ti želim.

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz sem ga danes nabrala ogromno in naletela na tvoj recept. Jutri probam.
    Spremljaj me na: http://1606987.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. olá mamisandra!
    mateja tukaj, iz Lizbone ;) sem hotela samo pozdravit in cestitat: si 2. na google-u za geslo "cemazev namaz" - svaka cast!(pa je kar nekaj receptov v slovenscini)
    alora, pozdravi celo tvojo brigado, pa se mogoce kaj vidimo poleti?plaze pa to...
    cau cau beijinhos
    mateja&kora

    OdgovoriIzbriši
  5. Ooo, Mateja!

    Polepšala si mi dan! Kako vsi pogrešamo Lizbono. Najdi nama službe pa ti pridemo takoj delat družbo. ;)

    Upam, da se vidimo. Mi se itak najdemo, brez da bi se iskali.

    OdgovoriIzbriši